يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۷۵۴۹۸
زمان انتشار: ۱۳:۱۶     ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵
پیشکسوت فوتبال ایران گفت: با توجه به نتایجی که استقلال خوزستان در فصل جاری به دست آورده و با توجه به وضعیت این تیم نسبت به سایر حریفان آنها از همه برای رسیدن به قهرمانی مستحق‌تر هستند.
به گزارش پایگاه 598، ابراهیم قاسمپور در مورد وضعیت استقلال خوزستان و شانس این تیم برای کسب قهرمانی، گفت: استقلال خوزستان از تمامی‌ تیم‌های حاضر در لیگ برتر استحقاق بیشتری برای رسیدن به قهرمانی دارد.  این تیم از نظر مهره، سرمایه‌گذاری، هوادار و ... شرایط استقلال و پرسپولیس را ندارد. استقلال و پرسپولیس در هر شهری که حاضر شوند، هواداران خودشان را دارند اما استقلال خوزستان این وضعیت را ندارد. این تیم از اول فصل تا به الان در بالای جدول حضور دارد و شایستگی‌اش بسیار است.

وی در مورد اینکه در هفته پایانی فکر می‌کند کدام تیم جام قهرمانی را بالای سر ببرد و کارش نسبت به 2 تیم دیگر راحت‌تر است، خاطرنشان کرد:  فوتبال ایران فراز و نشیب زیادی دارد و به راحتی قابل پیش‌بینی نیست. با این حال پرسپولیس با تیم راه آهن انتهای جدولی بازی دارد اما استقلال خوزستان با ذوب آهن دیدار خواهد کرد و به نظر می‌رسد کار سخت‌تری دارد. مهره‌های ذوب آهن چند سالی است که در کنار یکدیگر بازی می‌کنند و کمترین تغییرات را داشته است. در این شرایط می‌توان شانس پرسپولیس را بیشتر دانست اما بازهم گفتم فوتبال ایران فراز و نشیب زیادی دارد و اصلا نتایج آن قابل پیش‌بینی نیست. چه کسی فکر می‌کرد پرسپولیسی که 4 گل به استقلال زده با دو گل مقابل نفت تهران شکست بخورد.

پیشکسوت فوتبال ایران در رابطه با اینکه آیا تجربه کم بازیکنان استقلال خوزستان در دیدار آخر این تیم مقابل ذوب آهن مشکل ساز نمی‌شود، عنوان کرد: این تیم در 29 بازی گذشته نشان داده چقدر توانا است. نتایج استقلال خوزستان نشان دهنده توان بالای بازیکنان و مربیان این تیم است به همین جهت این فرضیه چندان قابل اتکا نیست.

قاسمپور در پایان در مورد اینکه آیا فکر می‌کند استقلال خوزستان توانایی حفظ تیم فعلی و تداوم موفقیت‌هایش را در فصل آینده دارد، اظهار داشت:  بدون شک شاید از همین حالا خیلی از تیم‌های به سراغ بازیکنان استقلال خوزستان رفته باشند. این تیم از لحاظ مالی شرایطی ندارد که بازیکنان ستاره جذب کند یا اینکه مهره‌های اثر گذار فعلی خود را برای فصل آینده از لحاظ مالی راضی کند. در ایران هم شرایط به شکلی است که همه در کودکی یا پرسپولیس یا استقلالی بودند در این وضعیت حفظ بازیکنان بسیار سخت است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها