يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۷۶۱۲۳
زمان انتشار: ۱۳:۰۴     ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
براي جلوگيري از انتقادات، اسامي اعضاي كاروان سينمايي ايران براي سفر به جشنواره كن امسال محرمانه است!

به گزارش پایگاه 598، كيهان نوشت:

مسئولان سازمان سينمايي، در واكنش به انتقاداتي كه هر سال به سفر كاروان عريض و طويل به جشنواره كن فرانسه، آن هم با بودجه بيت‌المال و با حداقل دستاورد براي سينماي كشور وارد مي‌شد، امسال تصميم گرفتند تا صورت مسئله را پاك كنند! به طوري كه اين‌بار، براي اينكه مسافران سواحل كن فرانسه با خيال راحت با پول مردم به گردش و تفريح بروند، اسامي آن‌ها اعلام نشده است!

اين مسئله از آنجا اهميت دارد كه بايد مشخص شود كه هر فرد، با چه هدف و كاركردي، به عنوان نماينده سينماي ايران به جشنواره كن اعزام مي‌شود. اما پنهان شدن اسامي، گوياي آن است كه بسياري از اين افراد، بدون هيچ سود و فايده‌اي قرار است به كن بروند!

به ويژه اينكه امسال، برخي از مسافران جشنواره كن هم «آقازاده» هستند.

در اين ميان سايت سينمامثبت، نوشته كه فرزند يكي از مديران بلندپايه خانه سينما، از جمله افرادي است كه در فهرست محرمانه كاروان سفر سياحتي جشنواره كن قرار دارد. خانه سينما، همواره به خاطر رفتارهاي باندي و گروهي و عدم رسيدگي به مشكلات صنفي سينماگران، با انتقاداتي مواجه بوده است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها