أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۷۶۲۵۵
زمان انتشار: ۰۹:۳۹     ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
شرکت خودروسازی سوبارو فراخوانی را اعلام کرده که در نوع خود منحصربه فرد است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از دنیای اقتصاد، این خودروساز اعلام کرده که اگر مدل‌های جدید «لجیسی» یا «آوت‌بک» را می‌رانید، خودرو خود را همین حالا متوقف کنید.

این خودروساز بیش از 48500 دستگاه خودرو ساخت این شرکت را به دلیل مشکل در محور فرمان این خودروها فراخوان کرده و به همه رانندگان این خودروها هشدار داده که این مشکل بسیار جدی است و حتی برای بردن این خودروها به مکانیکی نباید آنها را برانند.

بر اساس اطلاعیه‌ای که در وب‌سایت سوبارو منتشر شده، این فراخوان شامل خودروهای لجیسی و آوت‌بک مدل 2016 و 2017 است که بین 29 فوریه و 6 مه سال جاری میلادی تولید شده‌اند.

این اطلاعیه افزوده: «ممکن است محور فرمان این خودروها مختص آنها تولید نشده باشد و در این صورت چرخاندن فرمان بر جهت حرکت چرخ‌ها اثر نکند و یک سانحه روی دهد.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها