کد خبر: ۳۷۹۲۶۱
زمان انتشار: ۱۳:۳۵     ۱۷ خرداد ۱۳۹۵
به گزارش پایگاه 598، جمعی از هواداران استقلال امروز مقابل وزارت ورزش تجمع کرده اند و با شعار وزیر پرسپولیسی نمی خوایم، معتقدند گودرزی نمی گذارد بهرام افشارزاده برای استقلال بازیکن بگیرد!

به گزارش بانک ورزش، این توهم توطئه در حالی دامن گیر هواداران آبی شده که آنها طی روزهای اخیر به اینستاگرام رییس جمهور هم حمله کردند و معتقد بودند مسوولان پرسپولیسی در کار استقلال خلل ایجاد می کنند.

پیش از این هم بارها دیده شده که استقلالی ها دیگران را متهم به پرسپولیسی بودن می کنند. تعداد طرفداران کمتر سبب شده آنها هر فردی که کمی طرفدار دارد را پرسپولیسی بدانند. از عادل فردوسی پور گرفته تا مسوولان کمیته انضباطی، کمیته اخلاق، مسوولان فدراسیون و همه و همه از نظر آنها پرسپولیسی هستند.

نکته جالب این تجمع ها آنجاست که آنها دستور برای جذب نکردن بازیکن را عامل این کارشان اعلام می کنند اما نگاهی به خبرهای روزهای اخیر رسانه های وابسته به باشگاه استقلال نشان می دهد آنها از رقیب سنتی شان جلو هستند و بازیکنانی چون وریا غفوری، بختیار رحمانی و فرشید باقری را جذب کرده اند و طبق گفته افشارزاده با بازیکن مدنظر سرخپوشان یعنی وحید امیری هم صحبت هایی داشته اند. این در حالی است که پرسپولیسی ها تنها با بیرانوند برای فصل بعد به توافق رسیده اند. حال چگونه هواداران استقلال معتقدند توطئه ای در کار است را تنها خودشان می توانند پاسخ دهند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها