کد خبر: ۳۷۹۵۹۰
زمان انتشار: ۱۴:۰۳     ۱۹ خرداد ۱۳۹۵

به گزارش پایگاه 598، حرف از رفتن افشارزاده از استقلال است اما یکی تایید می‌کند و دیگری تکذیب. این در حالی است که بحث آمدن قنبرزاده به استقلال جدی شده است. هرچند که طبق معمول مسوولان همه چیز را تکذیب می‌کنند. مقداد نجف‌نژاد رییس هیات مدیره استقلال از جمله کسانی است که بحث رفتن افشارزاده از استقلال را تکذیب می‌کند. نجف‌نژاد در این زمینه می‌گوید: «من چنین چیزی نشنیده‌ام اما تا جایی که من می‌دانم و با خود آقای افشارزاده در این خصوص صحبت کردم، ایشان دوست دارد در مدیر عاملی استقلال به فعالیت خود ادامه دهد. حتی به من گفت از وزارت ورزش خواهد رفت و نمی‌دانم که تکلیفش چه خواهد شد.»

رییس هیات مدیره استقلال درباره اینکه سخنگوی باشگاه اعلام کرده در هیات مدیره تغییرات خواهیم داشت اینطور می‌گوید: «از اختیارات وزیر ورزش است که هیات مدیره را تغییر دهد. ما تا زمانی که هستیم سعی می‌کنیم برای موفقیت استقلال تلاش کنیم، اگر هم نبودیم، برایش آرزوی موفقیت می‌کنیم.»

نجف‌نژاد درباره اینکه گفته می‌شود قنبرزاده جزو گزینه‌های مدیرعاملی استقلال است می‌گوید: «فکر نمی‌کنم چنین چیزی صحت داشته باشد. نه بنده و نه کسی دیگر با ایشان در این خصوص صحبت نکرده است.

  اگر بنا به این باشد خود افشارزاده در استقلال بماند بهتر است چون هم تجربه بالاتری دارد و هم به کار در استقلال آشناست.»

نجف‌نژاد درباره اینکه روز دوشنبه هواداران استقلال به خودروی مدیرعامل پرسپولیس حمله کرده بودند، می‌گوید: «من در جریان این موضوع نیستم و فکر نمی‌کنم چنین موضوعی درست باشد.»

نجف‌نژاد در پایان در خصوص بیانیه مظلومی می‌گوید: «مظلومی مربی بزرگ و زحمتکشی است. ما از ایشان قطعا در آینده نزدیک تقدیر خواهیم کرد اما ایشان باید به ما حق بدهد که سربلندی استقلال را در اولویت قرار دهیم. یک جاهایی ما باید دوست داشتن و خواسته‌های قلبی خودمان را کنار بگذاریم و تصمیماتی بگیریم که به نفع استقلال باشد. ما استقلال را برای قهرمانی آسیا می‌بندیم و دیگر دنبال قهرمانی هستیم.»


اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها