أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۳۸۲۸۸۸
زمان انتشار: ۱۹:۲۴     ۰۹ تير ۱۳۹۵
دروازه‌بان برزیلی که در فرودگاه استانبول حضور داشت از مرگ جان سالم به در برد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، اندره‌ی نازاریو دروازه‌بان برزیلی که در جریان حملات تروریستی در فرودگاه استانبول حضور داشت از این معرکه جان سالم به در برد.

دروزاه‌بان 28 ساله برزیلی در این باره گفت: نمی دانم در یک لحظه چه اتفاقی رخ داد و به یکباره خود را در میان صدای شلیک انفجار و تیراندازی دیدم.

دروازه‌بان اسبق گرمیو اظهار داشت: تا از پرواز پیاده شدیم به سمت لابی حرکت کردیم و به یکباره همه چیز به هم ریخت و صدای انفجار و تیر اندازی همه را مضطرب کرد. دود و خون همه جا را فرا گرفت و همه با صدای تروریست، تروریست از هم فرار می کردند.به جز پناه بردن به کف زمین چاره‌ای دیگر نداشتم و سعی کردم خود را به گوشه‌ای برسانم.

 

اسلحه روی سرم گذاشتند

دروازه‌بان اسبق تیم ملی امید برزیل افزود: همه مشکوک به نظر می‌رسیدند و نمی‌شد تشخیص داد که عامل ترور کیست.دقایقی بعد از ترس حالت به هوشی به دست داد و بعد از چند دقیقه وقتی به خودم آمد اسلحه پلیس روی سرم قرار داشت .پلیس ترکیه تمام خارجی‌ها را دستگیر می‌کرد و من هم به همین دلیل دستگیر شدم و پس از بازجویی و بررسی از من خواستند سریع فرودگاه را ترک کنند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها