کد خبر: ۳۸۳۴۵۰
زمان انتشار: ۱۵:۵۲     ۱۳ تير ۱۳۹۵
عضو مجلس خبرگان رهبری:
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: نسل کشی کودک کشی نتیجه حقوق بشر آمریکایی است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از بلاغ، سیدرحیم توکل در مراسم حقوق بشر آمریکایی که با برنامه‌ریزی این پایگاه خبری تحلیلی انجام شد اظهار کرد: اسلام برای حقوق بشر برنامه مدون و مناسبی تعریف کرد.

وی خاطرنشان کرد: اسلام برای بشر حقوق ویژه‌ای قائل است. عضو مجلس خبرگان رهبری با اعلام اینکه اسلام برای تک تک بشر ارزش قائل است و اجازه تعددی به حقوق انسانی را نمی‎دهد، گفت: در هیچ دینی به اندازه اسلام برای حقوق بشر قوانین و الزامات تعین نشد.

وی با اعلام اینکه خدا انسان را عیال خویش می داند، تاکید کرد: خداوند برای دغدغه‌های بشر ارزش و احترام ویژه ای قائل است.

آیت الله توکل با بیان اینکه برای ارتباط با آمریکا باید چهره واقعی آن شناخته شود، گفت: کسی که دست به انسان کشی و کودک کشی می زند نمی تواند با مسلمانان ارتباط داشته باشد.

وی با اعلام اینکه جنایات های آمریکا در جهان بی شمار است، بیان کرد: نسل کشی در سوریه، لبنان، عراق، اردن و در دوران دفاع مقدس نتیجه اقدامات آمریکا است.

مجلس خبرگان رهبری از استان مازندران با بیان اینکه کسانی که دم از حمایت از حقوق بشر می‏زنند چرا در قبال جنایت‌های حال حاضر آمریکا سکوت کردند، گفت: چرا در برابر کشته شدن این همه افراد در برابر آمریکا سکوت کرده اید.

وی اضافه کرد: عده ای برای حمایت از حیوانات کمپین های متعددی تشکیل می دهند، هرچند کشتن حیوان بی گناه توسط اسلام نهی شد ولی برای از بین بردن انسان ها سکوت اختیار کردند.

توکل در پایان گفت: کسانی که دم از دفاع از حقوق بشر می زنند در برابر کشتار آمریکا در یمن، عراق، لبنان و سویه و نیز اردن سکوت خویش را بشکنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها