يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۸۳۹۳۳
زمان انتشار: ۱۱:۳۳     ۱۹ تير ۱۳۹۵
وکیل‌مدافع علی‌اکبر جوانفکر از ارایه لایحه اعتراضی موکلش به حکم صادره از سوی دادگاه کارکنان دولت خبر داد.
به گزارش پایگاه 598، قهرمان شجاعی در گفت‌وگو با ایسنا،  اظهار کرد: موکلم لایحه اعتراضی خود را هفته گذشته تقدیم دادگاه کرد.

وکیل‌مدافع علی‌اکبر جوانفکر سی‌ام خردادماه به خبرنگار ایسنا گفته بود که  موکلش به 91 روز حبس تعزیری محکوم شده است و قطعاً به حکم صادره اعتراض خواهند کرد.

بر اساس این گزارش، هفتم دی ماه سال گذشته اولین جلسه دادگاه علی‌اکبر جوانفکر مدیرعامل اسبق خبرگزاری ایرنا و سه خبرنگار پیشین روزنامه ایران به صورت غیرعلنی در شعبه 1057 دادگاه کارکنان دولت به ریاست قاضی حیدری برگزار شد.

پس از برگزاری جلسه نخست، رییس شعبه 1057 دادگاه کارکنان دولت، پرونده را به شعبه چهارم بازپرسی دادسرای فرهنگ و رسانه بازگرداند تا ایرادات موجود در این پرونده برطرف شود.

شعبه بازپرسی پس از انجام بررسی‌های لازم و رفع نواقص مورد نظر قاضی، پرونده را دوباره به شعبه 1057 دادگاه کارکنان دولت بازگرداند و جلسه بعدی را روز نهم خرداد ماه تعیین کرد.

قهرمان شجاعی وکیل‌مدافع جوانفکر 26 دی ماه سال گذشته به خبرنگار ایسنا گفته بود: این پرونده با شکایت دادستانی تهران تشکیل شده و اتهام موکلم تمرد در برابر ماموران قضایی عنوان شده است.

 جلسه بعدی رسیدگی به پرونده «علی‌اکبر جوانفکر» یکشنبه – نهم خردادماه - در شعبه 1057 دادگاه ویژه کارکنان دولت برگزار شد. جوانفکر مشاور رسانه‌ای رئیس دولت دهم پس از پایان جلسه دادگاه گفت:‌ امروز آخرین جلسه دادگاه تشکیل شد که علاوه بر من سه تن از همکارانم از خود دفاع کرده‌ایم و امیدوارم تبرئه شویم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها