کد خبر: ۳۸۴۸۷۹
زمان انتشار: ۱۲:۳۸     ۲۶ تير ۱۳۹۵
به نظر می‌رسد شاگردان زین الدین زیدان قرعه نسبتا دشواری در مقایسه با بارسلونا دارد. شاگردان لوییز انریکه قصد دارند از عنوان قهرمانی خود دفاع کنند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از "ورزش سه"، بارسلونا لالیگا را با مصاف با بتیس در خانه آغاز خواهد کرد. بعد از آن به ایالت باسک سفر خواهد کرد و با اتلتیک بیلبائو دیدار خواهد کرد. 2 تیم تازه صعود کرده یعنی آلاوز و لگانس، حریفان بعدی بلوگرانا در لالیگا به شمار می‌آیند. دیدار دشوار بعدی بارسلونا را می توان جدال هفته پنجم این تیم با اتلتیکو مادرید در نیوکمپ دانست.

البته لوییس انریکه آمار فوق العاده ای را در برابر اتلتیکو مادرید به جای گذاشته است و هرگز به عنوان سرمربی در نیوکمپ به تیم سیمئونه نباخته است. 

 

 

در آخرین بازی سال 2016، دربی کاتالان بین بارسا و اسپانیول برگزار خواهد شد و البته قبل از آن حوالی اواسط دسامبر و در نیوکمپ، به مصاف رئال مادرید خواهد رقت . قرار گرفتن ال کلاسیکو در هفته های پایانی، ممکن است سرنوشت لالیگا را در دور برگشت و جدال سانتیاگو برنابئو مشخص کند.


برنامه رئال مادرید در آوریل چیزی فراتر از یک کابوس است. شاگردان زیدان با اتلتیکو مادرید، بارسلونا، والنسیا و سویا دیدار خواهد کرد( البته همه این بازی‌ها در سانتبیاگو برنابئو خواهد بود). رئال مادرید در این ماه به ترکیب کامل خود احتیاج خواهد داشت و تقارن این پیچ سخت از لالیگا با حضور احتمالی کهکشانی ها در مراحل پایانی لیگ قهرمانان، شرایط دشواری را برای شاگردان زیدان رقم خواهد زد. 

 

 

 

رئال مادرید فصل را در جدال با رئال سوسیداد آغاز خواهد کرد . در حالیکه احتمالا کریستیانو رونالدو هفته های آغازین لالیگا را به خاطر مصدومیت در مسابقات یورو از دست بدهد.


کریستانو تابستان فوق العاده‌ای  را پشت سر گذاشت و موفق شد با پرتغال قهرمان مسابقات یورو بشود. قبل از آن هم با رئال مادرید موفق به کسب لیگ قهرمانان اروپا شده بود.

ستاره پرتغالی کهکشانی‌ها نمی‌تواند در هفته های آغازین لالیگلا به میدان برود و این اتفاق ممکن است باعث از دست رفتن امتیازات زیادی بشود.


بعد از سوسیداد، قوهای سپید با سلتاویگو در خانه، اوساسونا، اسپانیول در زمین حریف و ویارئال در برنابئو دیدار خواهند کرد.


هفته دوازدهم، شاگردان زیدان دربی مادرید رفت را در ویسنته کالدرون برگزار خواهند کرد و دو هفته بعد، در نیوکمپ به مصاف بارسلونا خواهند رفت. قرار گرفتن این دو دیدار دشوار و تعیین کننده در کنار جدال با  والنسیا و سویا، ماه کابوس واری را برای رئال مادرید در دو مقطع پایانی دور رفت و برگشت رقم خواهند زد.

 

 

 


مادریدی ها قرعه دشوارتری، خصوصا در مقاطع حساس فصل دارند و امکان تداخل بازیهای سخت آنها با مراحل حذفی لیگ قهرمانانف ممکن است شرایط دشواری را برای این تیم رقم بزند. حداقل روی کاغذ، قرعه بارسلونا و یاران لیونل مسی برای دفاع از عنوان قهرمانی لالیگا راحت تر می‌باشد.


به هر حال، بعد از اینکه یکی از دو قطب بزرگ اسپانیا فقط یک امتیاز از دیگری پیش افتد، رقابت شگفت انگیز لالیگا آغاز خواهد شد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها