کد خبر: ۳۸۵۲۷۱
زمان انتشار: ۱۵:۰۰     ۲۸ تير ۱۳۹۵
صبح امروز استاندار خراسان جنوبي تعدادي از فرمانداران و بخشداران خراسان جنوبي را بركنار و مديران جديد را معرفي كرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس از بيرجند، به دنبال تغيير ناگهاني استاندار خراسان جنوبي كه در كمتر از يك ماه گذشته به وقوع پيوست؛ استاندار جديد در اقدامي ضرب‌العجلي صبح امروز تعدادي از فرمانداران و بخشداران خراسان جنوبي را بركنار و احكام جديدي را صادر كرد.

‌استاندار خراسان جنوبي در اين اقدام حكم سه فرماندار شهرستان‌هاي مختلف و پنج بخشدار را صادر كرد.

بر اساس اين گزارش عليرضا فاطمي بخشدار مركزي شهرستان خوسف با حفظ سمت به عنوان سرپرست فرمانداري شهرستان خوسف، حسين اسماعيلي معاون سياسي، اجتماعي فرمانداري شهرستان فردوس با حفظ سمت به عنوان سرپرست فرمانداري شهرستان فردوس و حسين مرادي معاون فرمانداري بشرويه با حفظ سمت به عنوان سرپرست فرمانداري شهرستان بشرويه منصوب شدند.

همچنين در احكامي جداگانه از سوي استاندار خراسان جنوبي، سلمان شباني به عنوان سرپرست بخشداري مركزي شهرستان فردوس، محمدحسين نخعي به عنوان سرپرست بخشداري سده از توابع شهرستان قاينات، غلامرضا اسماعيل‌زاده به عنوان سرپرست بخشداري مركزي شهرستان طبس، محمدرضا سالاري به عنوان سرپرست بخشداري مركزي شهرستان سربيشه و محمدعلي شيردل به عنوان سرپرست بخشداري دستگردان از توابع شهرستان طبس منصوب شدند.

در اين احكام اظهار اميدواري شده است؛ بتوانند با توكل به خداوند متعال و در چارچوب وظايف مصوب در راستاي تحقق آرمان‌هاي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران و سياست‌هاي دولت تدبير و اميد موفق و مويد باشند.

به دنبال قرار گرفتن اين خبر بر روي سايت استانداري خراسان جنوبي برخي از مردم استان كه هنوز از انتصاب ناگهاني استاندار ناراضي بودند، امروز نيز با ارسال پيام‌هايي در شبكه‌هاي مجازي واكنش نشان دادند.

نماينده مردم طبس و فردوس در مجلس شوراي اسلامي نيز كه در مراسم توديع و معارفه استاندار خراسان جنوبي اين تغيير ناگهاني استاندار را نشأت گرفته از تصميماتي خلق‌الساعه دانست؛ امروز نيز به دنبال بركناري دسته‌جمعي فرمانداران، در گفت‌وگو با يكي از رسانه‌هاي استان اظهار داشت: متاسفانه دولت و وزارت كشور در اين زمينه اهميتي به نمايندگان مردم و راي آنها نمي‌دهند چون اگر به راي مردم اهميت مي‌دادند برخوردشان با اين موضوعات غير از اين بود.

محمدرضا اميرحسنخاني معتقد است دولت با اين وضعيت نمره قبولي در مردم‌سالاري نمي‌گيرد.

آنچه از انتصابات اخير بر مي‌آيد اين است كه رويه جديدي كه دولت در انتصابات مديران استاني و شهرستاني پيش گرفته، خلاف شعار اعتدال‌گرايانه است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها