کد خبر: ۳۸۵۷۵۴
زمان انتشار: ۱۴:۲۰     ۳۱ تير ۱۳۹۵
نماينده ولي فقيه در استان لرستان گفت: چطور براي اشتغال و پيشرفت پول نيست اما براي فساد اقتصادي پول‌هاي كلان وجود دارد؟
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنيم، آيت الله سيداحمد ميرعمادي چهارشنبه شب در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتي استان لرستان كه در سالن جلسات استانداري لرستان برگزار شد با بيان اينكه خداوند متعال زندگي دنيا را ميدان عمل و آزمايش انسان‌ها قرار داده است، اظهار داشت: خداوند در آيه دو سوره ملك مي‌فرمايد زندگي دنيا و مرگ و حيات را قرار داده تا در اين امتحان خوب عمل كنيم، اگر وزير و مديركل هستيد قبل و بعد شما هم كساني بوده و خواهند آمد مهم اين است كدام بهتر عمل كرده‌ايد.

وي با بيان اينكه در روايتي سه معنا براي اين آيه بيان شده است، افزود: به كار گرفتن عقل و تدبير، خداترسي و سودمند و نافع بودن براي مردم اين سه معنا هستند.

نماينده ولي فقيه در استان لرستان با بيان اينكه بايد از اين فرصت‌هاي كار و تلاش و خدمت‌رساني به مردم استفاده كنيم، عنوان كرد: رهبر ما سال را به اقتصاد مقاومتي اقدام و عمل نامگذاري كردند، اقدام و عمل ما چه بود؟ چه اقدامي كرديم؟ چه زمينه سازي‌‌اي انجام داديم؟ چقدر فرصت‌سازي كرديم؟

وي بيان كرد: چهار ماه از سال گذشت خيلي زود هم سال به پايان مي‌رسد، آيا از اين مدت استفاده كرده‌ايم؟ كدام بهتر عمل كرديد؟ كدام از ميدان آزمايش سربلندتر هستيد؟

آيت‌الله ميرعمادي با اشاره به اينكه لرستان صدر جدول بيكاري كشور است، گفت: چه اقدامي براي بيكاري لرستان انجام داديد؟ آيا بيكاري لرستان كاهش يافته يا بر آن افزوده شده است؟

وي با بيان اينكه كمتر خانواده‌اي در لرستان وجود دارد كه به واسطه بيكاري ضرر و زيان نديده باشد، تصريح كرد: آيا كارخانجات ما رونق پيدا كرده يا تعطيل شدند؟ بيكاري ما كمتر شده يا بيشتر شده است؟

امام جمعه خرم آباد خاطرنشان كرد: در سالي كه لرستان به عنوان الگوي اقتصاد مقاومتي مشخص شده آمد و شد مسئولان را به فال نيك مي‌گيريم اما انتظار مردم اين است كه هر مسئولي وارد استان مي‌شود از قدم‌هايي كه به جلو برداشته بگويد چراكه مردم استان نگران اين وضعيت هستند.

وي اظهار داشت: ما مي‌خواهيم اقتصاد مقاومتي درست كنيم مي‌بينيم يك فساد اقتصادي درست مي‌ شود كه اين دو با هم جور در نمي‌آيد، چطور براي اشتغال و پيشرفت پول نيست اما براي فساد اقتصادي پول‌هاي كلان وجود دارد؟

آيت الله ميرعمادي با بيان اينكه كارگران زيادي در استان ما ماه‌ها حقوق نگرفته و نزد خانواده خود شرمنده‌اند، گفت: كارگر فضاي سبز ما سه ماه است حقوق نگرفته اما يك نفر ميليون‌ها تومان حقوق مي‌گيرد.

وي با تاكيد بر اينكه بايد برنامه‌ريزي و اقدامات جدي صورت بگيرد، افزود: چرا برداشت‌هاي ظالمانه و حرام رواج پيدا كرده و حرام‌خوارها طلبكار هم هستند؟

نماينده ولي فقيه در استان لرستان با تاكيد بر اينكه اين درد مردم لرستان به هيئت دولت برسد، عنوان كرد: يك نفر چندين سال از بيت‌المال خورده و او را كنار گذاشتند در حالي كه كنار زدن آن به معني آزادي اوست اما كدام يك از اين مسئولاني كه بركنار شدند از ثروتشان نيز كم شد؟ نه تنها كم نشد بلكه بيشتر هم مي‌شود.

آيت الله ميرعمادي با بيان اينكه مفسدين اقتصادي مدتي راهي زندان شده و آنجا نيز از بيت‌المال خورده و پس از مدت كوتاه آزاد و راحت مي‌شوند، گفت: خواسته ما اين است در سال اقدام و عمل مسئولان يك قدم جلو گذاشته و براي استان ما اقدامي عملي داشته باشند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها