کد خبر: ۳۸۵۸۳۱
زمان انتشار: ۰۹:۵۸     ۰۲ مرداد ۱۳۹۵
عبدالله مختاری اظهار کرد: امروز مدیریت بازار از اهمیت بالایی برخوردار است و تولیدکنندگان باید نیاز بازار داخل را به خوبی شناسایی کنند، اما می‌بینیم چین بازار ما را به خوبی رصد می‌کند و طبق سلیقه‌ها اجناس خود را وارد ایران می‌کند، به نحوی که برای چادر مشکی هم به چین متوسل می‌شویم.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایسنا، یک کارشناس بازار کار با بیان اینکه باید نیازها و تقاضای بازار به درستی شناسایی شود گفت: متاسفانه بدون توجه به این مساله اقدام به تولید می‌کنیم، در حالی که چین در شناسایی سلیقه مردم از ما جلوتر است.

عبدالله مختاری اظهار کرد: امروز مدیریت بازار از اهمیت بالایی برخوردار است و تولیدکنندگان باید نیاز بازار داخل را به خوبی شناسایی کنند، اما می‌بینیم چین بازار ما را به خوبی رصد می‌کند و طبق سلیقه‌ها اجناس خود را وارد ایران می‌کند، به نحوی که برای چادر مشکی هم به چین متوسل می‌شویم.

وی با اشاره به بالا بودن قیمت کالای ایرانی اظهار کرد: امروز یک تولید کننده اسباب بازی ناچار است مواد مصرفی خود را بسیار گرانتر از تاجر چینی تهیه کند و پس از تولید، ‌ چه کالای خود را بفروشد یا نفروشد باید عوارض و مالیات و هزینه‌ حامل‌های انرژی را بپردازد، در حالی که تمام دولتها از بنگاههای خود به شکل اصولی حمایت می‌کنند، نه دستوری و شعاری. به همین دلیل است که تولید ایرانی مورد استقبال قرار نمی‌گیرد.

این کارشناس بازار کار با بیان اینکه هزینه‌های زندگی در ایران به دلار و درآمدها به ریال است، اظهار کرد: هزینه‌ و درآمد افراد باید با یکدیگر سازگار و متناسب باشد و در کنار آن ارزش ریال به دلار بالا رود تا فرد هم قادر به اداره معیشت و تامین هزینه‌هایش باشد و هم از زندگی لذت ببرد.

وی گفت: وقتی حقوق یک ساعت کار کارگر اروپایی ۵ تا ۷ دلار است و قابل مقایسه با حقوق روزانه یک کارگر ایرانی نیست، نمی‌توان انتظار داشت کالاهای ما در تجارت بین المللی هم قابل رقابت باشند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها