کد خبر: ۳۸۷۷۶۴
زمان انتشار: ۱۴:۴۴     ۱۶ مرداد ۱۳۹۵
بازیکن سابق استقلال مدعی شد اگر منصوریان و رحمتی توقع دارند تیمی که با کمک هم بسته اند، نتیجه بگیرد باید از آنهایی که در حق شان ظلم شده، حلالیت بگیرند!
به گزارش پایگاه 598 به نقل از رادنیوز، استقلال از 3 بازی خود تنها یک امتیاز دارد و در رده پانزدهم جدول قرار گرفته و این آمار اصلا برای تیمی که گران ترین مجموعه لیگ برتر شانزدهم است، خوب نیست.

 

قرار گرفتن استقلال در رده پانزدهم جدول باعث شده به شدت از علیرضا منصوریان و سید مهدی رحمتی انتقاد شود چرا که هواداران استقلال رحمتی را هم در بستن تیم فعلی دخیل می دانند و می گویند با خط و خطوطی که رحمتی می داد، منصوریان نسبت به حذف وحید طالب لو، آرش برهانی، حنیف عمران زاده، میلاد فخرالدینی و ... حفظ امین حاج محمدی، میثم مجیدی و ... اقدام کرد و آرش افشین، وریا غفوری، محمدحسین کنعانی زادگان و دیگران را به خدمت گرفت.

 

در همین راستا یکی از بازیکنان سابق استقلال گفت: «از رحمتی به اندازه منصوریان انتقاد می شود چون مردم فکر می کنند استقلال بر حسب سلیقه او بسته شده است. از یک طرف آنهایی که با رحمتی اختلاف داشتند رفتند و از طرف دیگر کسانی که رابطه شان با رحمتی خوب بود، ماندند و آمدند.»

 

این استقلالی سابق درباره ناکامی استقلال هم گفت: «این درست که تیم منصوریان از لحاظ فنی خوب بازی نمی کند و منصوریان گوشه زمین در بازیخوانی ناتوان است و دستیاری هم ندارد که به او کمک فکری برساند اما مشکل اصلی استقلال فنی نیست. پشت این تیم ناله و نفرین است و از قدیم گفته اند بار کج به منزل نمی رسد.»

 

وی در ادامه تاکید کرد: «منصوریان و رحمتی اگر می خواهند با این استقلال نتیجه بگیرند، باید از آنهایی که به هر دلیلی آزرده خاطر شدند، حلالیت بگیرند. فصل قبل امیرحسین صادقی، هاشم بیگ زاده و حتی رضا عنایتی با حالت بدی رفتند و این فصل هم با آرش، وحید و حنیف رفتار خوبی نشد و اگر فقط یکی از آنها بابت این کار آه کشیده باشد، معلوم است که استقلال نباید نتیجه بگیرد.»


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها