أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۸۸۷۲۲
زمان انتشار: ۱۳:۵۶     ۲۳ مرداد ۱۳۹۵

به گزارش پایگاه 598، در شرايطي كه تنها چهار هفته از مسابقات ليگ شانزدهم گذشته، عدم نتيجه‌گيري استقلال باعث شده حرف‌وحديث‌هاي زيادي در مورد علل اين ناكامي مطرح شود. طبيعي است كه هيچ كجاي دنيا در چنين مقطعي، راجع‌به ريشه‌هاي شكست بحث نمي‌شود، اما خب شرايط در ايران فرق دارد. اينجا برنامه نود درست در پايان هفته سوم در مورد ناكامي استقلال و پرسپوليس نطرسنجي برگزار مي‌كند و البته پيشكسوتان باشگاه هم به بررسي «چرايي» موضوع مي‌پردازند!

سرمربي چه كساني را ميخواست؟

در همين راستا اخيرا علي فتح‌الله‌زاده در مصاحبه‌اي جالب از كم‌كاري باشگاه در جذب 5بازيكن مورد نظر منصوريان سخن گفته است. مديرعامل اسبق استقلال مدعي شده عليمنصور نفراتي مثل وحيد اميري، پورقاز، احسان حاج‌صفي و حدادي‌فر را مي‌خواسته و همچنين خواهان حفظ سجاد شهباززاده شده بود، اما باشگاه نتوانست در اين موارد به او كمك كند! در همين راستا روزنامه هواداران استقلال كه به سردبيري فتح‌الله‌زاده منتشر مي‌شود نيز ادعا كرده باشگاه به جاي ليست اول منصوريان، بازيكنان حاضر در ليست دوم او را جذب كرده است. مثلا قرار بوده به جاي كنعاني‌زادگان، جلال حسيني جذب شود و نيز به جاي فرشيد باقري و كاوه رضايي به ترتيب قاسم حدادي‌فر و وحيد اميري استخدام شوند! به اين ترتيب فتح‌الله‌زاده كه از او به عنوان موفق‌ترين مدير تاريخ استقلال در نقل‌وانتقالات ياد مي‌شود، به توانايي‌هاي افشارزاده در اين مورد يورش برده و منصوريان را قرباني مهارت ناكافي مديران استقلال قلمداد كرده است. البته سرمربي آبي‌ها هنوز در اين مورد موضع خاصي نگرفته، اما بعيد به نظر مي‌رسد اين حرف‌ها چندان به سود باشگاه باشد.

روحيه بازيكنان را به هم نريزيد

جالب است كه در مطالب منتشر شده به نقل از فتح‌الله‌زاده، از بازيكناني به عنوان اهداف اصلي منصوريان نام برده مي‌شود كه ابتداي فصل به پرسپوليس پيوسته‌اند! جلال حسيني و وحيد اميري در حال حاضر جزو بازيكنان فيكس پرسپوليس هستند و طرح اين مطلب كه قرار بوده آنها به جاي بازيكنان فعلي جذب شوند، نتيجه‌اي غير از به هم ريختن روحيه و تمركز بازيكنان كنوني نخواهد داشت. اين مسايل در حالي پيش كشيده مي‌شود كه استقلال فقط یک بازي تا داربي تهران فاصله دارد. اگر قرار باشد نتايج آبي‌ها تا آن زمان اصلاح نشود، در آن مسابقه بازيكنان استقلال بايد رودرروي نفراتي بايستند كه آنها را بهتر و مهم‌تر از خودشان مي‌بينند و اين مساله اصلا به نفع باشگاه نيست. خوب يا بد، منصوريان خودش اين نفرات را گرفته و فعلا هم از جذب آنها ناراضي نيست. بنابراين بهتر است آنهايي هم كه در حاشيه نشسته‌اند، مراعات كنند و به بازيكنان فعلي ضربه روحي نزنند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها