کد خبر: ۳۸۹۱۱۵
زمان انتشار: ۱۴:۱۱     ۲۵ مرداد ۱۳۹۵
کارشناس تکواندو اعلام کرد: «من به تکواندوکاران بیش از حد امیدوارم و اعتقاد دارم که این ٤ نفر یا طلا می‌گیرند یا هر ٤ نفر از دور بازی‌ها کنار می‌روند.»
به گزارش پایگاه 598، یوسف کرمی قهرمان سابق تکواندوی کشورمان در خصوص رقابت های المپیک ریو نوشت:

 

«المپیک ٢٠١٦ ریو نکات جالبی را در خود جای داده است. روزهای ابتدایی و آغازین این بازی‌ها قطعا به کام مردم عزیز ایران خوشایند نبود، زیرا اکثر ورزشکاران کشورمان ناکام بودند و نتوانستند توفیق خاصی را در این بازی‌ها کسب کنند اما موضوعی که قابل توجه است، این بوده که هرچه از شروع بازی‌ها گذشته است، بهتر شده‌ایم و نتایج بهتری گرفته‌ایم.

 

مجتبی عابدینی فوق‌العاده عمل کرد و نشان داد که تا چه حد شمشیربازی کشورمان پیشرفت کرده است و می‌توانیم در آینده نزدیک خبرهای خوبی از این رشته بشنویم.

 

قطعا دو طلایی که ایران در وزنه‌برداری کسب کرده، حایز اهمیت است و باعث شده آبروی ایران در این بازی‌ها حفظ شود. البته تأکید می‌کنم ما منتظر روزهای خوبی هستیم و در روزهای آینده قطعا خبرهای بهتری را خواهیم شنید. به ورزشکاران رشته کشتی امید زیادی داریم، آنها می‌توانند برای ایران چند مدال طلا به ارمغان بیاورند؛ البته اگر روز خوبشان باشد.

 

سهراب مرادی با خونسردی خاصی به سراغ وزنه‌ها رفت و نشان داد که می‌خواهد روی سکو چه اقدامی را انجام دهد؛ هم او و هم کیانوش رستمی فوق‌العاده عمل کردند و نشان دادند با تمرین و تمرکز ذهنی بالا می‌توان به مدال المپیک دست پیدا کرد.

 

اما تفاوت‌های زیادی بین رشته وزنه‌برداری با تکواندو وجود دارد؛ در وزنه‌برداری همه چیز دست خود شماست و به واسطه رکوردهایی که می‌زنید می‌توانید تخمین بزنید که روی سکو چه عملکردی داشته باشید اما تکواندو به لحظات و سرعت کسانی که مبارزه می‌کنند، بستگی دارد.

 

بهترین تکواندوکاران در لحظه نابود شده‌اند. عقیده خود من درباره تکواندوکاران همواره این بوده است که بهترین آنها نیز در ثانیه‌ای غفلت می‌توانند بازی را از دست بدهند.

 

من به تکواندوکاران بیش از حد امیدوارم و اعتقاد دارم که این ٤ نفر یا طلا می‌گیرند یا هر ٤ نفر از دور بازی‌ها کنار می‌روند، زیرا توانایی‌های بی‌نظیری دارند و می‌توانند بهترین باشند. اکنون آنها جزو ٤ نفر برتر جهان هستند اما همه چیز به روز مسابقه بستگی دارد. امیدوارم شب قبل بازی خواب خوبی را داشته باشند.»


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها