کد خبر: ۳۸۹۲۹۷
زمان انتشار: ۱۴:۱۷     ۲۶ مرداد ۱۳۹۵
معاون حج، عمره و عتبات سازمان حج و زيارت با اشاره به ثبت‌نام قطعي متقاضيان سفر عتبات عاليات در ايام عرفه گفت:‌ براي اين دوره از سفرها افزايش صد‌در‌صدي را در نظر گرفته‌ايم.

به گزارش پایگاه 598، حميد محمدي در گفت‌وگو با تسنيم، درباره نام‌نويسي قطعي از متقاضيان سفر به عتبات در ايام عرفه اظهار كرد:‌ ثبت‌نام قطعي متقاضيان سفر در ايام عرفه آغاز شده و امسال شاهد افزايش صد در صدي اعزام را مدنظر خواهيم داشت.

وي ادامه داد: اين دوره از اعزامها كه ثبت‌نام قطعي آن در حال انجام است در بازه زماني 15 شهريور تا 15 آبان ماه خواهد شد و قيمتها نيز تغيير محسوسي نسبت گذشته نخواهد داشت.

آمار ثبت‌نام‌كنندگان سفر اربعين از 50 هزار نفر عبور كرد

معاون حج، عمره و عتبات سازمان حج و زيارت درباره نام‌نويسي از متقاضيان سفر به عتبات در مراسم اربعين حسيني گفت: ثبت‌نام از متقاضيان از شنبه گذشته در سامانه سماح آغاز شده و تاكنون بيش از 50 هزار نفر تقاضاي خود براي اين سفر را ثبت كرده‌اند.

محمدي درباره هزينه‌هاي رواديد و بيمه زائران نيز اظهار كرد: نرخ ويزا در روزهاي آتي نهايي خواهد شد اما طبق برنامه‌ريزيها تصور مي‌كنيم نرخ ويزا همانند سال گذشته باشد و مقداري هزينه بيمه اضافه شود.

وي عنوان كرد: هزينه پوشش كامل بيمه‌اي براي متقاضيان زيارت عتبات در مراسم  اربعين حسيني كه در سامانه سماح ثبت‌نام كنند با مبلغ 14 هزار تومان انجام مي‌گيرد و تمامي زائران بايد با نام‌نويسي در سماح از خدمات بيمه‌اي نيز بهره‌مند شوند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها