أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۸۹۳۳۲
زمان انتشار: ۱۴:۵۸     ۲۶ مرداد ۱۳۹۵
«دورهمی» به مناسبت عید قربان در قالب یک ویژه برنامه با حضور مهمانان مختلف روی آنتن می‌رود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، مجموعه «دورهمی» به کارگردانی مهران مدیری و تهیه کنندگی مشترک هاشم رضایت و حمید رحیمی نادی به مناسبت عید سعید قربان در قالب یک ویژه برنامه روی آنتن شبکه نسیم خواهد رفت.

در این ویژه برنامه استاد علی نصیریان با حضور در برنامه گفت وگوی جذابی را با مهران مدیری درباره زندگی شخصی و خاطرات دوران بازیگری اش انجام داده است. نصیریان که در طی سال های اخیر کمتر در برنامه های گفت وگو محور رسانه ملی شرکت داشته، با مدیری درباره سریال پرطرفدار «شهرزاد» به کارگردانی حسن فتحی و چگونگی اقبال این مجموعه در میان مخاطبان نیز به صحبت پرداخته است.

مهمانان ویژه

رضا یزدانی نیز دیگر مهمان این ویژه برنامه خواهد بود. این خواننده پرطرفدار در این برنامه دو قطعه را برای تماشاگران به طور زنده خوانده است.

این ویژه برنامه در شب عید سعید قربان (٢٠ شهریور) ساعت ٢٣ از شبکه نسیم پخش می شود.
به گفته رحیمی نادی، «دورهمی» از ١٨ شهریور تا ١٠ مهر به مناسبت عید تا عید و هفته دفاع مقدس به صورت هر شبی روی آنتن خواهد رفت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها