کد خبر: ۳۸۹۸۶۳
زمان انتشار: ۱۵:۰۲     ۳۰ مرداد ۱۳۹۵
معاون امور بندری و مناطق ویژه سازمان بنادر تمامی ادعاها در مورد دستگیری مسئولان یا کارکنان سازمان بنادر در خصوص پرونده قاچاق در بندر شهیدرجایی را رد کرد.
به گزارش پایگاه 598، جلیل اسلامی در گفتگو با مهر با اشاره به اینکه دوباره موضوع دستگیری کارکنان سازمان بنادر در رابطه با موضوع قاچاق کالا در بندر شهیدرجایی مطرح شده است، گفت: چنین چیزی صحت ندارد و تاکنون هیچ یک از کارکنان سازمان بنادر و دریانوردی در این رابطه دستگیر نشده اند.
 
وی با بیان اینکه به دنبال این هستیم تا انتشار چنین اخباری را پیگیری کنیم، افزود: چنین موضوعی درست نیست و حتی تاکنون از سازمان بنادر، فردی را برای بازجویی نبرده اند بنابراین موضوع دستگیری هم صحت ندارد.
 
معاون امور بندری و مناطق ویژه سازمان بنادر و دریانوردی با تکذیب تمامی ادعاهای مطرح شده در این خصوص، اظهار داشت: در اوایل طرح این موضوع، برای سوال از مدیران یا کارگران در محل انبارها حاضر شدند اما اینکه مسئولان سازمان بنادر در این خصوص مورد بازجویی و دستگیری قرار گیرند، تاکنون نبوده است.
 
وی با بیان اینکه برخی اخبار مبنی بر  دستگیری مسئولان این سازمان اشتباه بوده است، افزود: این موضوع قاچاق کالا بوده است که از سوی گمرک و نیروی انتظامی پیگیری شده و ربطی به سازمان بنادر و یا کارکنان این سازمان ندارد.
 
گفتنی است، در تیرماه امسال موضوع کشف بزرگترین باند قاچاق سازمان یافته از سوی مسئولان مطرح شد. به گفته مسئولان ۳ پرونده در این خصوص تشکیل شد و ارزش یک پرونده آن که شامل کانتینرهای حاوی قاچاق اسباب‌بازی، لوازم خانگی و ... بود به ۲۳ میلیارد تومان می‌رسید که به قوه‌قضائیه اعلام جرم شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها