کد خبر: ۳۸۹۹۸۶
زمان انتشار: ۱۳:۲۲     ۳۱ مرداد ۱۳۹۵
معاون قهرماني وزارت ورزش گفت: توقع ما از تكواندو بيشتر بود و انتظار داشتيم مدال هاي بيشتر و خوشرنگي به ارمغان بياورد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از نسيم، نصراله سجادي، در جريان برگزاري سي و يكمين دوره بازي‌هاي المپيك، تصريح كرد: پس از بازگشت به تهران، بررسي‌ها آغاز مي‌شود تا نتايج تيم‌هاي كه انتظارات را براورده نكردند را تحليل كنيم.

وي در مورد نتايج دور از انتظار تيم ملي تكواندوي مردان ايران، توضيح داد: توقع ما از اين رشته بيشتر بود و انتظار داشتيم مدال‌هاي بيشتر و خوشرنگي به ارمغان بياورد.

سجادي تصريح كرد: البته نبايد فراموش كنيم كه كيميا عليزاده، تكواندوكار جوان ايران توانست نخستين مدال تاريخ زنان ورزشكار كشورمان در اين رويداد مهم را به نام خود ثبت كند.

وي در مورد مدال نقره كميل قاسمي، نماينده سنگين وزن كشتي آزاد ايران، عنوان كرد: او كشتي خوبي گرفت و حريفش كه دو مدال طلاي جهان را نير در كارنامه دارد، بسيار قدرتمند بود.

معاون وزارت ورزش با اشاره به اينكه مدال نقره نيز ارزشمند است، ادامه داد: اين موفقيت را به كميل قاسمي تبريك مي‌گويم.

وي در خصوص عملكرد كاروان ايران در آستانه پايان بازي‌هاي المپيك ريودوژانيرو، توضيح داد: در ستاد بازي‌هاي المپيك و وزارت ورزش و جوانان، پيش بيني چهار طلا را داشتيم كه به آن خيلي نزديك شده‌ايم و در روز پاياني اين رقابت‌ها دو نماينده كشتي آزاد ايران به ميدان مي‌روند كه اميدوارم به مدال برسند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها