يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۹۰۴۵۲
زمان انتشار: ۱۷:۲۳     ۰۳ شهريور ۱۳۹۵
وزیر اسبق کشور گفت: در دولت قبل نه تنها حقوق‌های نجومی نگرفتیم بلکه یک ریال هم به عنوان حقوق دریافت نکردیم.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایسنا، "صادق محصولی" در هفدهمین نشست اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل که در یزد در حال برگزاری است، با بیان این‌که «کسانی که ثروت خود را از راه مشروع کسب می‌کنند، حق دارند آن را به سلیقه خود خرج کنند»، گفت: آقایانی که همیشه می‌گویند محصولی فلان خانه را دارد، خودشان الان به همه بانک‌ها، اسناد دولتی و کارخانجات مهم دسترسی دارند.در فتنه هم عکس یک خانه مجلل را گرفتند و گفتند این خانه محصولی است، در صورتی اصلاً این‌طور نبود و می‌خواستند تشویش اذهان کنند.

وی که از آبان ۱۳۸۷ تا شهریور ۱۳۸۸ وزارت کشور در دولت محمود احمدی‌نژاد را برعهده داشت، با اشاره به این‌که «من بعد از پست نظامی خود و در دوره‌ی آقایان خاتمی و رفسنجانی در بخش خصوصی کار می‌کردم» مدعی شد: من اگر ثروتی هم دارم به واسطه‌ این سال‌هاست و هیچگاه نه من و نه همکارانم با وجود آن که در دولت قبل دست‌مان کاملاً باز بود، نه تنها حقوق‌های نجومی نگرفتیم بلکه یک ریال هم به عنوان حقوق دریافت نکردیم. آقایانی که الان درباره ثروت ما صحبت می‌کنند، روزی نبود که پست دولتی نداشته و حقوق دولتی نگرفته باشد، این درحالی است که این حقوق‌ها را حق خود می‌دانند.

وی درباره وضع زندگی فرزندانش نیز گفت: فرزندان ما مثل آقایان خارج از کشور نیستند و دو داماد و یک پسرم طلبه هستند، این در حالی است که آخرین پسرم دکتری هوش مصنوعی دانشگاه امیر کبیر است و زندگی متوسطی دارد.

محصولی در پایان خاطرنشان کرد: آقای احمدی‌نژاد از دوستان صمیمی من هستند و دلیل آن که دو سال آخر ریاست جمهوری‌شان با ایشان نبودم، چرخش کامل مواضع‌شان نسبت به سال 84 بود، به گونه‌ای که ادامه کار برایم میسر نبود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها