أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۹۱۳۵۶
زمان انتشار: ۱۵:۲۸     ۰۹ شهريور ۱۳۹۵
فرمانده قرارگاه پدافند هوايي گفت: در ديدار اخير با فرمانده معظم كل قوا، به حضرت آقا گزارش داديم كه نيروهاي پدافند از شرجي گرمسير تا سرماي سردسير، دست روي ماشه و آماده دفاع از كشور هستند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، امير فرزاد اسماعيلي فرمانده قرارگاه پدافند هوايي خاتم‌الانبيا(ص)، طي سخناني در مراسم تجديد ميثاق فرماندهان و كاركنان پدافند هوايي با آرمان‌هاي امام راحل، اظهار داشت: در ديدار اخير با فرمانده معظم كل قوا، به حضرت آقا گزارش داديم كه نيروهاي پدافند از شرجي گرمسير تا سرماي سردسير، دست روي ماشه و آماده دفاع از كشور هستند.

وي با بيان اينكه ولايي بودن به معناي حمايت از مظلوم و هجوم به ظالم است، گفت: در زمينه تجهيزات و تكنولوژي، آنچه كه به ميدان دفاع مي‌آيد بومي است.

اسماعيلي توان ايران در حوزه دفاع هوايي را باتوجه به تحريم ها و تهديدها، تواني بي نظير دانست و افزود: مردم از ما مي‌خواهند كه قاطعانه در برابر دشمن بايستيم و ما هم خواهيم ايستاد.

فرمانده قرارگاه پدافن هوايي با بيان اينكه امنيت ايران امروز در همه بخش‌ها مثال زدني است، گفت: حجم بالايي از تهديدات پيش رو به دليل سرعت زياد، در حوزه هوايي تعريف مي‌شود.

وي ادامه داد: «دفاع معجزه آسا» مدالي است كه حضرت آقا به پدافند در جنگ تحميلي دادند.

امير اسماعيلي با تاكيد بر اينكه پدافند هوايي بايد اولين سيلي را به مهاجم بزند، اظهار داشت: البته دشمن ما بزرگ نيست اما خبيث است و بايد هوشيار باشيم.

فرمانده قرارگاه پدافند هوايي خاتم تصريح كرد: وقتي دشمن مي‌گويد سامانه موشكي برد بلند نبايد در اختيار ايران قرار بگيرد و تهديد مي‌كند كه فلان سامانه را نسازيد يا فلان مركز هسته اي اصلا نبايد باشد چون توان دفاع از خود را دارد، يعني دشمن خبيث است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها