أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۹۱۷۸۹
زمان انتشار: ۱۰:۵۷     ۱۳ شهريور ۱۳۹۵
باشگاه العربی قطر هافبک تیم ملی فوتبال ایران را نمی‌خواهد و اشکان دژاگه به احتمال زیاد فصل آینده در یک تیم آلمانی بازی خواهد کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، یک روز بعد از شکست تیم ملی فوتبال قطر مقابل ایران در اولین دیدار مرحله نهایی انتخابی جام جهانی روسیه، رسانه‌های قطری از تصمیم باشگاه العربی قطر برای قطع همکاری با اشکان دژاگه و بازگشت این بازیکن به آلمان و بازی در این کشور، خبر دادند.

در حالی که در پایان فصل گذشته باشگاه العربی اعلام کرد اشکان دژاگه را نمی‌خواهد، اما سرمربی جدید العربی خواست که دژاگه در تمرینات آماده سازی این تیم شرکت کند. اشکان در اردوهای آماده سازی العربی پاسخ اعتماد سرمربی اروگوئه‌ای این تیم را داد و حتی ماندنش در العربی قطعی شد اما یک روز بعد از پیروزی تیم ملی ایران مقابل قطر با حضور اشکان دژاگه خبر جدیدی منتشر شده است.

طبق اعلام روزنامه «الرایه»، مسئولان باشگاه العربی با وجود سایر بازیکنان خارجی، اشکان دژاگه را در لیست مازاد خود قرار داده اند. طبق اعلام این روزنامه، دژاگه از تیم‌های آلمانی پیشنهاد دارد و این بازیکن که زمانی در تیم ولفسبورگ آلمان بازی می‌کرد، در آستانه بازگشت به آلمان قرار گرفته است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها