امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۳۹۱۹۰۹
زمان انتشار: ۰۱:۳۲     ۱۴ شهريور ۱۳۹۵
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی درحالی خبر از کناره‌گیری داده که قرارداد همکاری او با فدراسیون کشتی به عنوان سرمربی تا المپیک ریو منعقد شده بود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، در حالیکه محمد بنا عصر شنبه خبر از کناره گیری و قطع همکاری با تیم ملی کشتی فرنگی داده است، یک منبع آگاه در فدراسیون کشتی اعلام کرد او قراردادی با فدراسیون ندارد که کناره گیری کند!

قراداد محمد بنا به عنوان سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی تا زمان المپیک ۲۰۱۶ ریو بوده و او برای ادامه همکاری باید همچنان در انتظار نشست شورای فنی و تایید مجدد شورا باشد. در نتیجه‌، کناره‌گیری، واژه درستی برای قطع همکاری او نیست و در واقع بنا قرارداد جدیدی با فدراسیون ندارد که از سرمربیگری تیم ملی کناره گیری کند.

چندی پیش حمید بنی تمیم دبیر فدراسیون کشتی نیز در گفتگو با خبرنگار مهر اعلام کرده بود که محمد بنا و رسول خادم برای ادامه سرمربیگری تیمهای ملی کشتی فرنگی و آزاد باید همچنان در انتظار تشکیل شورای فنی باشند و این اعضای شورا هستند که در خصوص ابقا یا ادامه همکاری آنها تصمیم گیری خواهد کرد.

در مصوبات اعلام شده جلسه روز اول مهرماه سال ۹۴ شورای فنی تیم های ملی کشتی فرنگی آمده بود:« با توجه به اتمام قرارداد یکساله کادر فنی فعلی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان کشور و ضرورت تعیین کادر فنی جدید برای سال فنی ۹۵-۹۴، همچنین عملکرد و نتایج ناخوشایند تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان در رقابت های جهانی ۲۰۱۵ آمریکا و خواست مردم عزیز کشورمان برای حفظ منافع ملی کشتی فرنگی ایران در المپیک، شورای فنی تیم های ملی کشتی فرنگی از آقای محمد بنا مربی ارزنده کشتی فرنگی کشور، به عنوان گزینه اول، برای پذیرش مسئولیت سرمربیگری تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان در مسابقات المپیک ۲۰۱۶ برزیل، دعوت به عمل می آورد.»


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها