کد خبر: ۳۹۲۸۸۵
زمان انتشار: ۱۴:۳۹     ۲۰ شهريور ۱۳۹۵
فرمانده انتظامي سيستان و بلوچستان از انهدام سه باند بزرگ قاچاق مواد مخدر و كشف بيش از دو تن مواد افيوني در اين استان خبر داد.

به گزارش پایگاه 598، سردار حسين رحيمي امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان از انهدام سه باند بزرگ مواد مخدر و كشف دو تن و 838 كيلو مواد افيوني از آنها خبر داد و افزود: 2 قاچاقچي حرفه‌اي در عمليات‌هاي هدفمند پليسي دستگير شدند.

وي ادامه داد: در راستاي مبارزه شبانه‌روزي و پايش‌هاي مداوم اطلاعاتي و رصد باندهاي بزرگ توزيع كننده مواد مخدر، ماموران شهرستان‌هاي سراوان و سرباز دو باند بزرگ را كه پس از ورود محموله سنگين موادمخدر به داخل مرزها و دپوي اين محموله در دو منطقه، قصد انتقال آن به داخل  كشور را داشتند، شناسايي كرده و اقدامات تخصصي خود را آغاز كردند.

فرمانده انتظامي سيستان و بلوچستان بيان كرد: ماموران پس از شناسايي محل دپوي مواد مخدر، در دو عمليات غافلگيرانه ضمن دستگيري دو قاچاقچي حرفه‌اي و سابقه‌دار، يك تن و 102 كيلوگرم حشيش را كشف و سه دستگاه خودروي وانت  متعلق به اعضاي باندها را توقيف كردند.

وي از يك عمليات پليسي ديگر عليه سوداگران مرگ در شهرستان سيب و سوران خبر داد و افزود: در اين عمليات شبانه، ماموران پليس در درگيري مسلحانه با سوداگران مرگ، ضمن توقيف يك دستگاه خودروي وانت، 998 كيلوگرم ترياك را كشف و ضبط كردند.

سردار رحيمي گفت: تلاش‌هاي پليس براي دستگيري اعضاي اين باند كه با استفاده از شرايط منطقه متواري شده بودند، همچنان با جديت ادامه دارد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها