کد خبر: ۳۹۲۸۸۷
زمان انتشار: ۱۴:۴۰     ۲۰ شهريور ۱۳۹۵
گردانندگان حساب كاربري پادشاه سعودي در اينستاگرام كه از پيام هاي اعتراض آميز ايرانيان به وحشت افتاده‌اند هنوز حساب كاربري وي را از حالت خصوصي خارج نكرده‌اند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، پس از ياوه گويي مفتي وهابي سعودي در مورد مسلمان نبودن ايرانيان، هزاران كاربر ايراني به صفحه شخصي سلمان پادشاه سعودي در‌ اينستاگرام مراجعه كرده و يادداشت هاي اعتراض آميزي منتشر كردند.

گردانندگان صفحه سلمان شاه سعودي در اينستاگرام بعد از گذشت يك روز هنوز جرات نكرده اند صفحه وي را از حالت خصوصي خارج كنند و ترس آنها از كاربران ايراني كماكان باقيست.

جالب اينكه عليرغم فحاشي هاي گسترده كاربران سعودي در صفحه اينستاگرام رهبر معظم انقلاب و پرده دري و وقاحت گسترده وهابي ها، اين حساب كماكان در حالت عمومي باقي مانده، زيرا حضور صدها هزار كاربر ايراني در اين صفحه و واكنش مناسب آنها به وهابيون باعث شد تا سعودي ها در تحقق اهداف خود ناكام بمانند.

كاربران ايراني همچنين با گزارش دادن شناسه هاي كاربري متخلف سعودي و پاسخ به اظهارات بي منطق آنها مجال خودنمايي به سعودي ها را ندادند. اما در طرف مقابل سعودي ها كه هرگز توان بحث و گفتگوي منطقي با ايرانيان را نداشته اند و تنها به تكفير هموطنانمان پرداخته اند از ترس مجبور شدند حساب كاربري شاه بزدل خود را خصوصي كنند تا مجبور به پاسخگويي به افكار عمومي نباشند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها