أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۹۳۰۷۱
زمان انتشار: ۱۴:۳۹     ۲۱ شهريور ۱۳۹۵
جمعي از اساتيد و دانشجويان دانشگاه صنعتي اميركبير ظهر امروز در نخستين سالگرد فاجعه منا در اعتراض به جنايات رژيم آل سعود و سكوت مجامع بين‌المللي تجمع كردند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، جمعي از اساتيد و دانشجويان دانشگاه صنعتي اميركبير ظهر امروز در نخستين سالگرد فاجعه منا در اعتراض به جنايات رژيم آل سعود و سكوت مجامع بين‌المللي تجمع كردند.

بنابراين گزارش اين تجمع اعتراضي با عنوان « فرياد منا» در مزار شهداي گمنام دانشگاه اميركبير برگزار شد.

دانشجويان و اساتيد دانشگاه اميركبير در اين تجمع با سر دادن شعارهايي، همچون «مرگ بر آمريكا»، «مرگ بر اسرائيل»، «مرگ بر آل سعود»، «مرگ بر سه قاتل كودكان، آل سعود، اسرائيل و آمريكاي بي وجدان» خيانت‌هاي رژيم آل سعود عليه مسلمانان منطقه را محكوم كردند.

تجمع‌كنندگان همچنين سكوت مجامع بين‌المللي در قبال جنايات آل سعود را تقبيح كرده و از مسلمانان جهان خواستند تا نسبت به اين ‌جنايت‌ها بي‌تفاوت نباشند.

اين دانشجويان در پايان تجمع خود، پرچم امريكا و اسرائيل را به آتش كشيدند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها