کد خبر: ۳۹۳۵۶۷
زمان انتشار: ۱۳:۲۱     ۲۵ شهريور ۱۳۹۵

به گزارش پایگاه 598، برانکو فصل گذشته با وجود تساوی که در شهرآورد رفت به دست آورده بود، شهرآورد برگشت برنده از زمین خارج شد تا با برد پا به میدان شهرآورد هشتاد و سوم بگذارد و منصوریان هم سال گذشته با نفت تهران روبه‌روی پرسپولیس صف‌آرایی کرد و توانست این تیم و برانکو را 2 بر صفر ببرد. حالا این دو مربی برنده به هم رسیدند تا دوباره نتیجه دیگری در کارنامه دو تیم به ثبت برسانند. برانکو امیدوارتر است و در عوض منصوریان هم می‌داند که این بازی بسیار متفاوت‌تر از بازی‌های گذشته تیمش خواهد بود و می‌تواند روی همه توان بازیکنانش حساب باز کند. برد یا باخت احتمالی برای برانکو تفاوت آنچنانی شاید نداشته باشد، ولی برای منصوریان متفاوت خواهد بود، او با برد پرسپولیس به استقلال رسید و حالا در نگاه بدبینانه شاید با باخت به پرسپولیس استقلال را ازدست بدهد.

رسیدیم به بازی بزرگ تهران، همان بازی که همیشه برای دو تیم و هوادارانش از اهمیت زیادی برخوردار بوده و حالا بین تعطیلی‌های مکرر لیگ برتر فرصتی پیش آمده تا هواداران شاهد بازی دو تیم محبوبشان باشند. میزبان در بهترین شرایط نسبت به چند سال اخیر از حریف قدیمی خود میزبانی خواهد کرد. پرسپولیس با صدرنشینی و با سوت علیرضا فغانی بازی را استارت خواهد زد. برانکو برای این بازی هم سیستم 2-4-4 الماس را برخواهد گزید، این مربی با تجربه نشان داده که دست به ترکیب تیم برنده نمی‌زند، هر چند در این بین پای رامین رضاییان هم وسط باشد. سرخپوشان وضعیت ایده‌آلی دارند، اما تنها نگرانی آنها غرور بازیکنان و اتفاقات پیش بینی نشده همیشگی شهرآورد‌ها است که البته بازیکنان پرسپولیس منکر غرور شده‌اند. در مقابل آبی پوشان پایتخت با جایگاه یکی دو پله مانده تا انتهای جدول مقابل سرخپوشان صف‌آرایی خواهند کرد و این هم برای آبی‌ها تازگی دارد. این تنها نقطه ضعف آبی‌ها نیست، چرا که شاگردان منصوریان مجبور هستند بدون برد در لیگ شانزدهم پا به این میدان سنگین بگذارند. منصوریان در این دیدار مهم شاید سیستم مورد علاقه‌اش یعنی 1-3-2-4 را به اجرا بگذارد، اگرچه در بازی آخر مقابل ماشین‌سازی، منصوریان 2-4-4 را انتخاب کرد اما در بازیکنانی که او به میدان خواهد فرستاد، تردیدهای زیادی وجود دارد. سرمربی جوان آبی‌ها بارها و بارها در بازی‌های گذشته سیستم تیمش را عوض کرده و شاید در همان زمان‌ها هم به شهرآورد فکر کرده است، چرا که شاید برای برانکو کمی سخت باشد که بفهمد با این شرایط استقلال، چه بازیکنانی به میدان خواهند رفت. از روز قرعه‌کشی کری‌خوانی‌ها استارت خورد، اینکه شهریور ماه و هفته ششم بازی‌های لیگ، یادآور خاطرات خوبی برای سرخپوشان است و یا اینکه شهرآورد جایگاه تیم‌ها را نمی‌شناسد و همه چیز در 90 دقیقه شهرآورد اتفاق می‌افتد. یا اینکه پرسپولیس در طول چند سال اخیر با جایگاهی پایین‌تر از استقلال توانسته این تیم را در برد ناکام بگذارد و حالا جایگاه استقلال پایین‌تر از پرسپولیس است، همه و همه باز هم نوید یک بازی هیجان‌انگیز و تماشاگرپسند را می‌دهد. شاید روز جمعه در ورزشگاه باشید و یا شاید از تلویزیون به تماشای شهرآورد بنشینید، در هر صورت باز هم رنگ آبی و قرمز در هم می‌آمیزند تا شادی و شعف را بین هوادارانشان پخش کنند.
بازی فردا را از منظر دیگری هم ببینیم. برانکو شاید می‌خواهد با منصوریان تسویه حساب کند، با منصوریانی که فصل گذشته جام را از پرسپولیس گرفت و نزد استقلالی‌ها به محبوبیت بیشتر رسید. منصوریان هم فردا با آخرین خشاب خود می‌خواهد آخرین شانس خود را امتحان کند. او می‌داند که هیات مدیره استقلال منتظر امضای حکم اخراج است.

ترکیب احتمالی میزبان
علیرضا بیرانوند، جلال حسینی، محمد انصاری، حسین ماهینی، محسن ربیع خواه، محسن مسلمان، کمال کامیابی نیا، امید عالیشاه، فرشاد احمدزاده، علی علیپور، مهدی طارمی
ترکیب احتمالی میهمان
مهدی رحمتی، مجید حسینی، رابسون جانواریو، هرایر مگویان، وریا غفوری، فرشید باقری، امید ابراهیمی، فرشید اسماعیلی، جابرانصاری، خسرو حیدری، کاوه رضایی


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها