کد خبر: ۳۹۳۶۷۲
زمان انتشار: ۰۰:۳۳     ۲۷ شهريور ۱۳۹۵
امام جمعه ایلام گفت: کشور ما هم اکنون دارای جوانان تحصیل کرده ولی بیکار زیادی است که با ارائه آمارهای نجومی و غلط مشکل اشتغال آنها برطرف نمی‌شود و شغل برای آنها محقق نمی‌شود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم, حجت الاسلام والمسلمین محمد نقی لطفی در خطبه‌های امروز نماز جمعه ایلام اظهار داشت: دفاع مقدس یکی از مقاطع درخشان تاریخ انقلاب است.

وی با گرامیداشت فرارسیدن هفته دفاع مقدس گفت: ملت ایران به رهبری امام(ره) در پاسداری از نظام مقدس جمهوری اسلامی در طول هشت سال جنگ تحمیلی دفاع جانانه‌ای از خود نشان دادند که باید یاد و خاطره این رشادت‌ها همیشه گرامی داشته شود.

نماینده ولی فقیه در ایلام به لزوم تقویت بنیه دفاعی نظام در همه برهه‌ها اشاره و تصریح کرد: داشتن قدرت دفاعی عاملی است که دشمنان در هجمه‌های خود به کشور ناکام بمانند.

وی ادامه داد: برخی پس از توافق برجام و عدم موفقیت آن درصددند اعلام کنند که برجام توانسته سایه جنگ را از سر کشور بردارد پس دیگر لازم نیست بنیه دفاعی خود را تقویت کنیم که این تفکر غلط است.

لطفی به جنایات آل سعود در کشورهای اسلامی پرداخت و بیان کرد: مفتی‌های وهابی این کشور در این جنایات که در کشورهای عراق، یمن، سوریه و لبنان رخ می‌دهد شریک جرم و جنایاتند.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب به خوبی این رژیم را شجره خبیثه ملعونه نامیده‌اند زیرا شاهدیم که میوه این شجره برای جهان اسلام چیزی جز مصیبت و بلا نبوده است.

امام جمعه ایلام با دعوت همگان به شرکت در طرح سرشماری عمومی اظهار داشت: مردم باید به صورت جدی در این طرح مشارکت داشته باشند و با ارائه آمارهای صحیح در پیشبرد برنامه‌های نظام کمک کنند زیرا ارائه آمارهای غلط بدگمانی جوانان را در پی داشته است.

لطفی به آماری که در ارتباط با موضوعات مختلف منتشر می‌شود اشاره و تصریح کرد: کشور ما هم اکنون دارای جوانان تحصیل کرده ولی بیکار زیادی است که با ارائه آمارهای نجومی و غلط مشکل اشتغال آنها برطرف نمی‌شود و شغل برای آنها محقق نمی‌شود.

امام جمعه ایلام  با گرامیداشت ایام دهه ولایت و امامت گفت: این ایام و اعیاد از مناسبت‌های بزرگ مسلمانان است که باید از برکات معنوی آنها استفاده شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها