أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۹۴۰۲۶
زمان انتشار: ۰۱:۲۸     ۲۹ شهريور ۱۳۹۵
استاندار ایلام گفت: مرز مهران هم‌چنان مسیر اصلی تردد زائران اربعین حسینی و عتبات عالیات است.

به گزارش پایگاه 598، محمدرضا مروارید امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: تمهیدات لازم برای تردد زوار اربعین حسینی در مرز مهران اندیشیده شده است.

نماینده عالی دولت در استان ایلام گفت: برای تسهیل در امر تردد زوار اربعین حسینی تمهیداتی از سوی مسؤولان کشوری و استانی اندیشیده شده و فعالیت‌هایی در این راستا صورت گرفته است.

وی با اشاره به مسافت 280 کیلومتری مهران تا کربلای معلی ادامه داد: با وجود سهمیه بندی انجام شده و لزوم توازن بین خروجی‌های مرزی از حیث میزان تردد زائران به نظر می‌رسد در ایام اربعین حسینی امسال نیز بیشترین تمرکز تردد زائران از طریق استان و مرز مهران باشد.

این مسؤول همچنین از استان‌های معین ایلام در برگزاری و میزبانی اربعین حسینی خواست که هر چه سریعتر نسبت به انجام وظایفی که در ستاد اربعین به آنها محول شده است اقدام کنند.

نماینده عالی دولت در استان ایلام گفت: استان ایلام از هم اکنون آماده پذیرایی از زوار اربعین حسینی بوده و در این راستا برنامه‌ریزی‌های لازم از سوی مسؤولان امر شده است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها