يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۹۴۲۱۷
زمان انتشار: ۰۹:۵۶     ۳۱ شهريور ۱۳۹۵
بسیج دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی با صدور بیاینه ای از نمایندگان مجلس دهم خواست با ممانعت از تصویب طرح خطرناک تراریخته علاوه بر بستن راه نفوذ امنیتی و خطر نسل‌کشی ملت ایران، وظیفه انقلابی خود را در صیانت از عزت و سلامت مردم به سرانجام برسانند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، در بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی خطاب به نمایندگان دهمین دوره مجلس شورای اسلامی با اشاره به تدوین برنامه 5 ساله  ششم کشور آمده است: تلاقی تدوین  و تصویب این برنامه با یازدهمین سال گفتمان سازی الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، برنامه ششم را با حساسیت مضاعفی مواجه نموده است،آنچه که از مفاهیم الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت و تقریرات مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای به دست آمده ، نشانگر آن است که برنامه های میان مدت به علت تبعیت از الگوهای توسعه غربی، ناکارامدی خویش را به اثبات رسانده اند. این بیانیه می افزاید:اعتراف سخنگوی محترم دولت به این موضوع، دلیل کافی و قانع کننده ای بر ناکارامدی 70 سال برنامه ریزی توسعه در کشور است، بطوریکه قیام نخبگان علیه الگوهای توسعه و تولید مفاهیم مبتنی بر الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، مسیر را برای جدا شدن از این نظام ناکارامد هموارتر کرده است.
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی در بیانیه خود ضمن دعوت از منتخبین ملت برای بررسی های کارشناسی دقیق بر روی لایحه برنامه ششم از آنان خواست، تا با بررسی بُعد محتوایی برنامه با اعلام اشکالات و نواقص برنامه از ورود آسیب های زیانبار به کشور جلوگیری کنند.

این بیانیه می افزاید: فعالیت هایی که گهگاه برخی موارد آن مانند FATF از پرده برون می افتد نشان داده است که نمی توان به تفکرات راهبردنویسان آن اعتماد نموده و سکان جمهوری اسلامی را که حاصل خون هزاران شهید و جانفشانی های ملت عزتمند و مسلمان ایران است به دست آنها سپرد.
این بیانیه با اشاره به  بحث قانونی شدن کشت و یا تولید تراریخته ها می افزاید: اما موضوع مهم و غیر قابل اغماضی که در برنامه ششم بر روی آن تأکید شده است و در صورت تصویب موجب قانونی شدن نفوذ امنیتی و به خطر افتادن جان یک نسل از کشور خواهد شد بحث قانونی شدن کشت و یا تولید تراریخته ها است.
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی ضمن دعوت آحاد مردم به مطالعه اثرات خطرناک محصولات تراریخته در سایر کشورها می افزاید: مطالعه بر روی کشورهایی چون پاکستان که اسیر این مواد خطرناک شده و زمین های کشاورزی خود را از دست داده اند مؤید این موضوع است. به راستی چرا جریان های خطرناک غربی صهیونیستی مانند راکفلر و مونسانتو پشت این ماجرا قرار گرفته اند و برای نفوذ تراریخته ها درایران از هیچ کوششی فروگذار نیستند؟ چرا عده ای در داخل کشور به عنوان تاجر تراریخته ها با تمام توان سعی در نسل کشی ملت مسلمان ایران دارند؟
چرا کارشناسان حوزه محیط زیست، سلامت و تغذیه هیچگاه بر سلامت این محصولات صحه نگذاشته و نمی گذارند؟
همه این موضوعات و اصرار استکبار جهانی بر ورود این محصولات به ایران نشاندهنده وجود سناریوی خطرناکی علیه ملت انقلابی ایران اسلامی است.
در پایان این بیانیه با اشاره به حکم تأکید مقام عظمای ولایت مبنی بر ورود و حضور دانشجویان در مسائل مهم کشور و اظهار نظر در مورد موضوعات حیاتی انقلاب اسلامی،از نمایندگان متعهد مجلس شورای اسلامی خواسته شده است تا با ممانعت از تصویب این ماده خطرناک در برنامه ششم، علاوه بر بستن راه نفوذ امنیتی و خطر نسل کشی ملت  ایران، وظیفه انقلابی خود را در صیانت از عزت و سلامت ملت مسلمان ایران به سرانجام برسانند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها