کد خبر: ۳۹۶۱۰۴
زمان انتشار: ۱۲:۰۱     ۱۳ مهر ۱۳۹۵
تمرینات تیم ملی فوتبال ایران برای آماده‌سازی دیدار با ازبکستان از سری رقابت‌های جام جهانی صبح امروز در تهران پیگیری شد.
به گزارش پایگاه 598، تیم ملی فوتبال ایران که خود را برای دیدار با ازبکستان از هفته سوم مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه آماده می‌کند، از ساعت 10 و 40 دقیقه امروز آخرین تمرین تاکتیکی خود را قبل از اعزام به تاشکند در پژوهشگاه صنعت نفت تهران انجام داد. هرچند که تمرین امروز برای اولین بار در دور جدید تمرینات تیم ملی برای حدود 20 دقیقه باز بود و پس از آن خبرنگاران به بیرون از مجموعه تمرینی هدایت شدند.

* تمرین امروز ملی‌پوشان با حدود 10 دقیقه تأخیر آغاز شد و نکته قابل توجه اینکه پژمان منتظری مدافع مصدوم تیم ملی که دوران نقاهت را سپری می‌کند، امروز برای اولین بار در جریان تمرینات تهران، به ملی‌پوشان اضافه شده و کارهای دوران نقاهت و اقدامات درمانی را انجام داد. در این بین کی‌روش دقایقی را به صورت اختصاصی با وی به صحبت پرداخت. منتظری با لباس زردرنگ و پیراهن شماره 2 از سایر بازیکنان متمایز بود. منتظری همچنین در دقایقی به صورت جداگانه پا به توپ شده و همراه با توپ به دویدن پرداخت.

*‌ امروز تعداد بازیکنان به 22 نفر رسید و برای اولین بار مسعود شجاعی و کریم انصاری‌فرد نیز با سایرین تمرین کردند، ضمن اینکه سایر لژیونرها مستقیم به تاشکند خواهند رفت.

* تیم ملی امروز سبزپوش بود، گلرها قرمز پوشیده و کادر فنی با لباس سبز تمرین را زیرنظر داشت.

* قبل از آغاز تمرین، ملی‌پوشان به صورت اختیاری بدن‌های خود را گرم کردند که در این میان شوخی‌های دژاگه و حقیقی با یکدیگر قابل توجه بود، ضمن اینکه قوچان‌نژاد پس از دقایقی ماساژ گرفتن، امروز به جمع سایر بازیکنان اضافه شد تا او نیز اولین تمرین تاکتیکی را انجام دهد.

* افشین پیروانی مدیر تیم ملی که امروز سرحال‌تر از روزهای دیگر به نظر می‌رسید، ابتدا با خبرنگاران با واژه انگلیسی Good morning صبح بخیر گفته و چندین بار دیگر با آنها به شوخی پرداخت.

* از تمرینات امروز تیم ملی همچون گذشته فیلمبرداری شد.

*‌ قرار است تیم ملی بعد از تمرین امروز خود راهی فرودگاه شده تا با هواپیمای چارتر به ازبکستان برود. به همین منظور ساک بازیکنان جمع‌آوری شده و در بخش جداگانه‌ای به فرودگاه ارسال شد. البته در این بین منتظری ملی‌پوشان را همراهی نخواهد کرد، همچنین تیم ملی ساعت 4 صبح بامداد جمعه به ایران بازخواهد گشت.

* کی‌روش دقایقی برای بازیکنان به صحبت پرداخته و مراحل تمرینی امروز را توضیح داد و پس از آن بازیکنان برای تمرینات بدنی و آماده شدن برای تمرینات تاکتیکی به خط شدند.

* هلی‌کوپترهای ارتش نیز بر فراز تمرین تیم ملی به پرواز درآمدند.

* درحالی که بازیکنان برای بخش‌های بعدی تمرین آماده می‌شدند، خبرنگاران به بیرون از محل تمرین هدایت شدند.

تیم‌های ملی ایران و ازبکستان پنجشنبه آینده از ساعت 16 و 30 دقیقه به وقت ایران در تاشکند به مصاف هم خواهند رفت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها