کد خبر: ۳۹۷۱۸۱
زمان انتشار: ۱۵:۰۶     ۲۲ مهر ۱۳۹۵
جزئيات كاملي از ماموريت ناوگروه ۴۴ نيروي دريايي ارتش منتشر شد.
به گزارش پایگاه 598، تسنيم نوشت: ناو گروه 44 نيروي دريايي ارتش جمهوري اسلامي ايران اخيرا در يك ماموريت بين‌المللي راهي آب‌هاي آزاد شد. اين ناوگروه، 14 مهر ماه يعني در همان روزي كه ناوگروه 43 از ماموريت پاكستان به كشور بازگشت، راهي اين ماموريت شده است.

در اين ماموريت، ناوگروه 44 كه متشكل از ناوشكن رزمي الوند و ناوپشتيباني بوشهر است، ابتدا راهي آب‌هاي آزاد در خليج عدن و تنگه استراتژيك باب‌المندب مي‌شود و مدتي را براي حراست از كشتي‌هاي تجاري عبوري از اين منطقه كه همواره مورد تهديد دزدان دريايي قرار مي‌گيرند، در منطقه خليج عدن حضور خواهد داشت.

سپس براي انجام يك ماموريت ديگر و با هدف رساندن پيام دوستي ملت ايران، راهي آب‌هاي بين‌المللي اقيانوس هند شده و از مسير آب‌هاي آزاد در نزديكي سواحل سومالي، راهي تانزانيا مي‌شود.

پس توقف چند روزه در سواحل تانزانيا و انجام مراحل و تشريفات سياسي و بين‌المللي در تانزانيا، ناوگروه 44 در صورت مساعد بودن شرايط جوي، به آفريقاي جنوبي و سواحل غربي اين كشور كه در اقيانوس اطلس واقع است، نيز اعزام خواهد شد.

 


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۳
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ثاقب
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۲۲ - ۲۲ مهر ۱۳۹۵
۴
۰
این مسخره بازیا چیه؟ دزدای دریایی کیلو چنده؟
مگه مردم مظلوم یمن به کمک ما نیاز ندارن؟
ترکیه و قطر و امارات و کویت و ... متحد بشن برعلیه یک کشور مظلوم و مستضعف و شب و روز جنایت کنن خوبه؟
ولی ما نباید به کمک مظلوم بریم؟
اسم خودمونو هم بذاریم شیعه؟

هرچی ما ترسوتر و محافظه کار تر شدیم، دشمن جری تر و گستاخ تر شد.

حالا کار به جایی رسیده که عربستان برای ما شاخ درآورده...
پاسخ
عباس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۰۴ - ۲۲ مهر ۱۳۹۵
۰
۰
با بعضى از فرمايش عزيز موافقم البته نه همه، نبايد ترسيد. أصلا ترس در قاموس ما نيست، ولى نترسيدن وَيَا كمك كردن فقط در اين قالبى كه فرمودن خلاصه نميشود
پاسخ
سرباز
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۳ - ۲۴ مهر ۱۳۹۵
۰
۰
ترس از جنگ....ترس از مواجه با اوباشهای بین المللی...دلبستگی به لذات دنیوی و غوطه وری در انها ،فرزندان ناخلف بی بوته مسئولین مفت خوار و آلودگی ایشان و بعضا خانواده هایشان به رانت و غارتگری بیت المال ، سبب این تحمیل این همه حقارت کشور و ملت و زیر سوال رفتن اقتدار نظام است.
گلی به جمال بچه های دلاور بسیج و سپاه
که هنوز مایه عزت ملت و نظامند و با چند قایق تندرو چنان ترسی در دل متجاوزان انداخته اند که جرات چشم در چشم شدن رزمندگان ما را ندارند.
و کاملا درامادگی حماقت طرف آمریکایی -صهیونیستی - سعودی اند تا طعم انتقام خون مظلومان جهان اسلام و خاصه شیعه را بر اینان بچشانند و بفهمانند معنی جنگ چیست!
این جماعت فاسق هنوز شعله انتقام از هنجره منتقم سلاحهای دست به ماشه سپاهیان،بسیجیان و ارتشیان ما را تجربه نکرده اند که اگر کنند اینبار نه اشک ندامت که از دیدگانشان خون خواهد چکید.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها