کد خبر: ۳۹۷۱۸۳
زمان انتشار: ۱۵:۰۷     ۲۲ مهر ۱۳۹۵
رهبر انصارالله يمن تاكيد كرد كه دشمن نه تنها قصد توقف تجاوز را ندارد بلكه مي‌خواهد تمام اراضي يمن را اشغال كند.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از ايسنا، عبدالملك الحوثي، رهبر جنبش انصارالله يمن در سخنراني خود در راهپيمايي گسترده اي كه به مناسبت روز عاشورا برگزار شد عنوان داشت: دشمن امروز تلاش مي كند تا حوادث را وارونه جلوه دهد و هيچ قصد و نيتي براي توقف تجاوز عليه يمن ندارد بلكه قصد دارد تمام كشور ما را اشغال كند و نمي‌توان به سازمان ملل دل خوش كرد.

وي در ادامه افزود: تنها گزينه موجود در برابر تمام آزادگان و افراد شريف اين است كه با دشمنان رويارويي كنند و براي پاسخگويي به تجاوز به صورت جدي وارد عمل شوند. اقدامات محدود به نفع دشمن است و باعث مي‌شود تا تجاوز عليه يمن ادامه يابد.

عبدالملك الحوثي عنوان داشت: نمي‌توان در برابر كسي كه فجيع‌ترين جنايات را عليه يمن انجام داده، سر تسليم فرود آورد و خضوع كرد. ملت يمن با طغيان عربستان تحت نظارت دولت آمريكا مواجه است.

وي در ادامه افزود: نظام عربستان زيرنظر آمريكا براي گسترش ظلم و تاريكي در امت ما تلاش مي‌كند. آمريكا دست به كشتار و ارتكاب فجيع‌ترين جنايت‌ها مي‌زند و بعد خود را به گونه‌اي نشان مي‌دهد كه گويي يك نجات‌دهنده است.

الحوثي عنوان داشت: آمريكا به كساني كه در مقابل آن خضوع مي‌كنند و روش‌هاي آن را مي‌پذيرند به عنوان حيوانات و عده‌اي احمق نگاه مي‌كند. جنايتي كه در صنعا صورت پذيرفت بايد اقدامات فوري را به دنبال داشته باشد در غير اين صورت تجاوز و ارتكاب چنين جنايات‌هايي ادامه مي‌يابد.آنچه كه امروز نظام عربستان در چارچوب سياستهاي امريكا از ما مي خواهد همان چيزي است كه يزيد در آن زمان مي خواست يعني خواري و بردگي اما ما هرگز دست از ارزشهاي خود بر نمي داريم.

عبدالملك الحوثي در پايان از حزب‌الله و دبيركل آن سيدحسن نصرالله به دليل مواضع برادرانه و انساني‌اش قدرداني كرد.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها