أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۹۸۷۶۳
زمان انتشار: ۱۳:۵۸     ۰۴ آبان ۱۳۹۵
سريال «ماه و پلنگ» به كارگرداني احمد اميني بهزودي روي آنتن شبكه سه سيما مي‌رود.
به گزارش پایگاه 598، تصويربرداري سريال «ماه و پلنگ» به كارگرداني احمد اميني و تهيه كنندگي آرمان زرين كوب روزهاي پاياني خود را سپري مي كند.

 

سريال 30 قسمتي «ماه و پلنگ» كه  فضايي اجتماعي دارد و در بخشي از آن  به قصاص و همچنين مسايل اقتصادي مي پردازد؛ از آن دسته سريال‌هايي است كه تا نيمه آن در زمان گذشته (5 سال پيش) سير مي‌كند و بعد از قسمت 16 قصه‌ها در زمان حال روايت مي‌شوند.
اين سريال چند شخصيت اصلي دارد. در اين سريال دو قهرمان وجود دارند و هر قسمت از آن با تعليقي به پايان مي‌رسد، اميرمحمد زند در نقش فريدون و ويدا جوان در نقش كتايون دخترعموي او مقابل يكديگر بازي مي‌كنند و بخشي از داستان عاشقانه اين سريال را تشكيل مي‌دهند.

داريوش ارجمند، شاهرخ استخري، علي سليماني، علي شادمان، پوراندخت مهيمن، علي سليماني، عليرضا استادي، شهين تسليمي، اميرمحمد زند، ويدا جوان، بيتا سحرخيز و پرويز سيرتي از بازيگران اين سريال هستند.

قصه «ماه و پلنگ» روايت شهري از انسان‌هايي است كه بهشت خوشبختي و سعادت خود را در جهنم دروغ و انتقام و زياده خواهي نابود مي‌كنند. 
 
نويسندگي اين سريال بر عهده سعيد مطلبي است.
 

منبع: صدا و سيما


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها