کد خبر: ۳۹۹۴۹۲
زمان انتشار: ۱۴:۳۸     ۰۹ آبان ۱۳۹۵
به گزارش پایگاه 598، فدراسیون جودو همان راهی را در پیش گرفته که باشگاه استقلال دو سال است همان راه را می‌رود.
به گزارش تابناک ورزشی، محمد رضا رودکی مدیر تیم‌های ملی جودو درباره علت تصمیم عجیب فدراسیون جودو در ممنوع المصاحبه کردن جودوکاران تیم‌ ‌ملی، گفت: به خاطر شرایط نابسامانی که در طی یکی، دو سال گذشته گریبان جودو را گرفت و همه ورزشکاران حرف‌ها و درخواست‌هایشان را در رسانه‌ها مطرح می‌کردند که این باعث شده بود جو بسیار بدی به وجود بیاید، این تصمیم را اتخاذ کردیم. اگر هر ورزشکاری صحبتی دارد، نباید آن را در رسانه‌ها مطرح کند،‌ بلکه باید با من یا با درخشان و یا دیگر مسئولان فدراسیون جودو در میان بگذارد.
رودکی در پاسخ به این پرسش که این نوع تصمیم گیری تاکنون در هیچ فدراسیونی پیاده نشده و می‌تواند باعث حواشی مختلفی برای جودو شود، گفت‌: ما تصمیم گرفتیم این کار را انجام دهیم!
وی تصریح کرد: البته این نمی‌شود که جودوکاران هیچ وقت با رسانه‌ها مصاحبه‌ای نکنند، اما اگر رسانه‌ای می‌خواهد با جودوکاران گفت‌وگو بگیرد باید با هماهنگی فدراسیون جودو مصاحبه بگیرد!
به گزارش تابناک ورزشی، این اتفاق در حالی رخ داد که باشگاه استقلال هم برای بازیکنان تیمش فیلتر گذاشته و معتقد است این راه می‌تواند باعث جلوگری از بروز حواشی شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها