کد خبر: ۴۰۰۱۲۹
زمان انتشار: ۱۵:۳۱     ۱۴ آبان ۱۳۹۵
بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات با حضور ۱۳ خبرگزاری و ۴۰ روزنامه و تعداد کثیری از جراید و مجلات کشوری و استانی در مصلی تهران آغاز به کار کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات ظهر امروز(جمعه 14 آبان ماه) در حالی در مصلی امام خمینی(ره) نهران آغاز به کار کرده است که هنوز فعالیتهای نصب و راه‌اندازی غرفه‌ها ادامه دارد.

در نمایشگاه‌ای که طبق اعلام رسمی 23 غرفه مطبوعات، 65 غرفه رسانه‌های استانی، 8 غرفه تشکل مطبوعاتی، 7 غرفه روابط عمومی، 20 غرفه رسانه در حوزه کسب و کار، 32 اداره کل مطبوعاتی استانها، 40 روزنامه، 13 خبرگزاری کشوری، 23 رسانه در حوزه دین و اندیشه، 86 رسانه در حوزه فرهنگ و هنر، 96 پایگاه خبری و هفته‌نامه سیاسی و اجتماعی، 96 رسانه با محوریت خانواده حضور دارند تنها 11 عنوان نشریه تخصصی کودکان به چشم می‌خورد.

با اینکه چینش غرفه‌ها با نبود تابلوهای راهنما دنبال می‌شود و پیشتر اعلام شده بود که نمایشگاه از ساعت 13 به روی مخاطبان گشوده خواهد شد، استقبال عمومی نسبتاً خوب بوده است.

در ساعات اولیه نمایشگاه برخی غرفه‌ها که بیشتر شامل خبرگزاری‌ها می‌شود، فعالیت رسمی خود را آغاز کرده و میهمانان و مدعوین در پاویون آنان حضور نسبی داشته‌اند. با این حال غرفه‌های مربوط به روزنامه‌ها و مجلات درگیر آماده‌سازی و چینش هستند.

بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات از امروز  تا 21 آبان ماه سال جاری در مصلی تهران برپا می‌باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها