أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۰۰۱۳۶
زمان انتشار: ۲۳:۳۶     ۱۴ آبان ۱۳۹۵
روز اول برگزاری نمایشگاه مطبوعات در حالی آعاز بکار کرد که با حواشی زیادی همراه بوده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران تسنیم «پویا»، در حالی که روز اول نمایشگاه مطبوعات صبح امروز و با حضور رسانه های مختلف برگزار شد، دقایق پایانی بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات با حواشی زیادی همراه بود.

در حالی که از ساعت 15 بعد از ظهر اعلام شد که به دلیل چک و خنثی شبستان در برگزاری بازدید حجت الاسلام حسن روحانی رییس جمهوری نمایشگاه ساعت 16پایان خواهد یافت، در آخرین دقایق مبادی ورودی شبستان به جز یک در بسته شد و این امر موجب اختلال در رفت و آمد افراد شد.

در حالی که عموم مردم سعی در خروج از نمایشگاه داشته برخی به دلیل عدم اطلاع و جاماندن وسایل شخصی قصد ورود داشته و فضای نمایشگاه به سمت التهاب پیش رفت.

برخی نیز با مردم در حال خروج درگیر شده که با برخورد حراست نمایشگاه دنبال شد.

 با وجود آغاز به کار نمایشگاه هنوز تعداد قابل توجهی از غرفه ها هنوز به مرحله بهره برداری نرسیده اند و یکی از دلایل اختلال فوق این مساله است.


اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها