يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۰۰۲۱۲
زمان انتشار: ۱۳:۴۷     ۱۵ آبان ۱۳۹۵
روسیه یک ناو موشکی و چند منظوره دیگر را با هدف تقویت جنگ علیه شورشیان در سوریه به مدیترانه اعزام کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایسنا، ناو جنگی "آدمیرال گریگوروویچ" مجهز به موشک‌های کروز روز پنج شنبه بندر سواستاپول در دریای سیاه را ترک کرد.

این ناو به گروه کشتی‌های جنگی روسیه که به دنبال عبور از اروپا خشم غربی‌ها را برانگیختند، خواهد پیوست و پیش از آنکه راهی سوریه شود، مانورهایی را در ساحل شمالی اسکاتلند برگزار می‌کند.

یکی از منابع آگاه به رسانه‌های روسیه گفت: این ناو نشانه افزایش چشمگیر عملیات‌های مسکو در میدترانه است. این کشتی چند منظوره است و می‌تواند به موشک‌هایی که از اهداف سطحی و زمینی در فاصله دور شلیک می‌شوند، حمله کند.

ناو "آدمیرال گریگوروویچ" که یکی از کشتی‌های مهم یگان دریای سیاه روسیه محسوب می‌شود قرار است تا فردا (یکشنبه) در محل تعیین شده در مدیترانه مستقر شود.

این ناو به موشک‌های کروز دوربرد کشتی پایه مجهز است که می‌تواند برای حملات ضد کشتی، ضد زیردریایی، ساحلی و دریایی و اهداف مستقر بر آب یا خشکی استفاده شوند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها