أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۰۰۶۴۵
زمان انتشار: ۱۴:۲۸     ۱۸ آبان ۱۳۹۵
سرمربي تيم فوتبال استقلال توضيحاتي را در خصوص ملاقات خود با كارلوس كي‌روش، سرمربي تيم ملي ارائه كرد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنيم: عليرضا منصوريان ضمن بيان اين مطلب اظهار داشت: امروز فرصتي دست داد تا به اردوي تيم ملي بروم و ملاقاتي را با آقاي كي‌روش، دوست و هم‌بازي قديمي‌ام افشين پيرواني، كادرفني تيم ملي و بازيكنان آن داشته باشم. در صحبت خود با سرمربي تيم ملي پيروزي‌هاي اخير ملي‌پوشان را تبريك گفتم و براي تيم ملي كشورم در بازي با سوريه و ساير مسابقات پيش‌رو آرزوي موفقيت و كسب نتايج مطلوب كردم.

وي ادامه داد: تيم ملي ايران متعلق به همه مردم ايران است و بدون ترديد موفقيت آن، كسب نتايج مطلوب و رسيدن به جام جهاني باعث ايجاد شادي، شور، افتخار و عزت همه ايرانيان خواهد بود.

سرمربي تيم فوتبال استقلال تا آخرين لحظات تمرين تيم ملي كنار ملي‌پوشان حضور داشت و با برخي از آنها خوش‌وبش كرد.

منصوريان همچنين اظهار داشت: در ادامه هم جلسه‌اي مشترك ميان كادر پزشكي استقلال و كادر پزشكي تيم ملي در مورد وضعيت وريا غفوري برگزار شد و دو طرف به جمع‌بندي خوب و مثبتي درباره اين بازيكن رسيدند. نتايج اين جلسه را دكتر نوروزي، معاون پزشكي باشگاه از طريق سايت رسمي باشگاه استقلال اطلاع رساني خواهد شد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها