يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۰۰۶۵۶
زمان انتشار: ۱۴:۳۶     ۱۸ آبان ۱۳۹۵
مؤسس ويكي‌ليكس فاش كرد كه هيلاري كلينتون، نامزد انتخابات رياست جمهوري آمريكا در يكي از ايميل هاي خود به حمايت مالي عربستان و قطر از تروريست هاي داعش اشاره كرده است.

به گزارش پایگاه 598، العالم نوشت: جولين آسانژ مؤسس سايت افشاگر ويكي ليكس تأكيد كرد كلينتون در نامه اي كه اوايل سال 2014 براي جان پودستا مدير ستاد انتخاباتي خود، فرستاده به اين موضوع اشاره كرده است كه دولت سعودي و دولت قطر از داعش حمايت مي كنند و نه شهروندان معيني از اين دو كشور.

آسانژ گفت كه اين نامه، مهم ترين سند در ميان هزاران سند مربوط به كلينتون است كه در برهۀ اخير توسط ويكي ليكس منتشر شده است.

وي افزود: سعودي ها، قطري ها، مغربي ها و بحريني ها همگي به صندوق خانوادگي كلينتون، در زماني كه وي وزير خارجۀ آمريكا بود كمك مي كردند.

آسانژ گفت بزرگ ترين قرارداد فروش بين المللي اسلحه با عربستان در آن زمان به ارزش 80 ميليارد دلار منعقد شد در حالي كه مجموع واردات اسلحۀ آمريكا در دوره اي هيلاري كلينتون وزير خارجه بود به دو برابر افزايش يافت.

هيلاري كلينتون نقش اساسي در ويراني ليبي داشت

مؤسس سايت ويكي ليكس فاش كرد نامه هاي الكترونيكي محرمانۀ كلينتون نشان مي دهد كه او نقش اساسي در ويراني ليبي داشته است. جنگ در ليبي در واقع جنگ هيلاري كلينتون بود و باراك اوباما از ابتدا با دخالت نظامي در ليبي مخالفت مي كرد.

وي خاطرنشان كرد اسناد به دست آمده از كلينتون نشان مي دهد كه او به سرنگوني معمر القذافي و ويراني مؤسسات دولتي در ليبي به عنوان برگ برنده براي ورود به رقابت رياست جمهوري نگاه مي كرد.

نخبه هاي آمريكا اجازه نمي دهند ترامپ برنده شود
 
آسانژ گفت: رقيب هيلاري كلينتون از حزب جمهوري خواه، شانسي براي پيشي گرفتن از وي در رقابت انتخاباتي ندارد چون طبقۀ حاكم در آمريكا مخصوصا بانك ها، سازمان اطلاعات، شركت هاي اسلحه، رسانه ها و حتي روزنامه نگاران همگي از هيلاري كلينتون طرفداري مي كنند.

وي افزود: دونالد ترامپ همۀ نخبگان آمريكا را دور خود جمع كرد اما با سخنان و كارهايش نشان داد كه نمايندۀ مردمي است كه حتي به طبقۀ متوسط فرهيخته نيز تعلق ندارند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها