يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۰۰۷۳۹
زمان انتشار: ۱۱:۰۴     ۱۹ آبان ۱۳۹۵
نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا توانست با کسب اکثریت رای مردم این کشور، در انتخابات پیروز شود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از باشگاه خبرنگاران، دونالد ترامپ، نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، توانست با کسب اکثریت رای مردم این کشور پیروز در انتخابات شود.

رأی‌دهندگان آمریکایی برای برگزیدنِ چهل‌وپنجمین رئیس‌جمهور آمریکا از میان هیلاری کلینتون، نامزد حزب دموکرات و دونالد ترامپ، نامزد حزب جمهوری‌خواه، روز گذشته به مراکز اخذ رأی مراجعه کردند.

درمجموع 218 میلیون و 959 هزار نفر واجد شرایط رأی‌دهی در انتخابات امریکا بودند که از این تعداد تنها 146 میلیون و 311 هزار نفر برای رأی دادن ثبت نام کرده بودند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها