يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۰۰۹۲۲
زمان انتشار: ۱۵:۲۱     ۲۰ آبان ۱۳۹۵
مشاور رئیس جمهور سوریه در نخستین موضع رسمی این کشور اعلام کرد که دمشق آماده است در صورت مطابقت سیاستهای رئیس جمهور جدید آمریکا با دیدگاه های سوریه، با او همکاری کند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، "بثینه شعبان" در مصاحبه با شبکه آمریکایی (NBR) اظهار امیدواری کرد که واشنگتن در دوران "دونالد ترامپ"  به یکی از اعضای فعال جنگ علیه تروریسم تبدیل شود.

روزنامه الوطن سوریه به نقل از بثینه شعبان نوشت: سوریه نظری درباره انتخاب مردم آمریکا ندارد، و موضوع مهم برای مردم سوریه راهبردی است که رئیس جمهور جدید آمریکا در پیش خواهد گرفت.

وی افزود: اگر این راهبردها با دیدگاه های سوریه همخوانی و مطابقت داشته باشد، دمشق آماده است با آمریکا و یا هر کشوری که حاکمیت ملتها و منافع آنها را به رسمیت بشناسد، همکاری کند.

بثینه شعبان تأکید کرد: دخالت آمریکا در امور داخلی کشورها، برای واشنگتن حاصلی جز مشکلات نخواهد داشت، و آمریکا به جای سلطه جویی، باید به دنبال راهبرد همکاری با کشورهای دیگر باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها