يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۰۰۹۲۶
زمان انتشار: ۰۱:۴۰     ۲۱ آبان ۱۳۹۵
«باراک اوباما» رئیس جمهور آمریکا در کاخ سفید میزبان گفتگوهای دوجانبه با جانشین خود پیرامون روند انتقال قدرت است.
 به گزارش پایگاه 598، مهر به نقل از  بی بی سی، «باراک اوباما» رئیس جمهور فعلی آمریکا هم اکنون در کاخ سفید میزبان «دونالد ترامپ» جانشین جمهوریخواه خود است تا با وی در مورد روند انتقال قدرت گفتگو نماید.

این در حالی است که مهمان امروز اوباما در کاخ سفید، رئیس جمهور  منتخبی است که پیش از این، تابعیت آمریکایی اوباما را به زیر سئوال برد و وعده داد که میراث او را نابود سازد.

از سوی دیگر، اوباما در جریان مبارزات انتخاباتی دونالد ترامپ را «به طرز منحصربفردی نالایق و فاقد صلاحیت» خواند؛ اما پس از پیروزی غافلگیرانه وی بر هیلاری کلینتون، اوباما می گوید که از ترامپ حمایت می کند.

«جاش ارنست» سخنگوی کاخ سفید تأکید کرد که اوباما در جریان دیدار خود با ترامپ صمیمانه خواهان اطمینان یافتن از انتقال آرام قدرت است.

دونالد ترامپ می گوید که وی و اوباما در مورد بسیاری از موقعیتها از جمله برخی مشکلات با یکدیگر بحث و گفتگو کردند. به گفته وی، این نشست بیش از زمان مقرر به طول انجامید.

باراک اوباما نیز با «عالی خواندن» این گفتگوها اظهار داشت که تمایل ترامپ برای همکاری با تیم اوباما بر سر موضوعات مهم، باعث دلگرمی وی شده است.

گفتنی است که ترامپ برای دیدار با اوباما در کاخ سفید با جت شخصی خود از نیویورک به واشنگتن دی. سی پرواز کرد.

شایان ذکر است که رئیس جمهور جدید آمریکا از دادن اجازه همراهی به روزنامه نگاران در این سفر جهت پوشش خبری نخستین دیدارش با اوباما خودداری کرد.

انتظار می رود که رئیس جمهور کنونی آمریکا و جانشین جمهوریخواه وی پس از نشست خود در پشت درهای بسته، در دفتر رئیس جمهور در مقابل دوربینها قرار گیرند.

در حاشیه این دیدار «ملانی ترامپ»  که همسر خود را همراهی می کند، با «میشل اوباما» بانوی اول کاخ سفید دیدار خواهد کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها