يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۰۱۱۴۱
زمان انتشار: ۰۱:۲۸     ۲۳ آبان ۱۳۹۵
دیدارهای مقدماتی جام‌جهانی 2018 روسیه در منطقه اروپا امشب نیز پیگیری شد و طی آن اسپانیا و ایتالیا با 4 گل حریفان خود را شکست دادند و ولز نیز در خانه با گلزنی گرت بیل نتیجه‌ای بهتر از تساوی بدست نیاورد.
به گزارش پایگاه 598، ایتالیا، اسپانیا و کرواسی در دیدارهای مقدماتی جام‌جهانی 2018 روسیه در قاره سبز بر حریفان خود غلبه کردند و ولز نیز با وجود گلزنی ستاره خود گرت بیل در خانه برابر صربستان متوقف شد.

به گزارش تابناک ورزشی، رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی 2018 روسیه در منطقه اروپا ادامه یافت و در مهمترین دیدارهای امشب اسپانیا با 4 گل مقدونیه را شکست داد و ایتالیا با همین نتیجه از سد لیختن‌اشتاین گذشت.

ولز نیز با وجود گلزنی گرت بیل در دقیقه 30، با تساوی 1-1 مقابل صربستان متوقف شد. در دیگر دیدار مهم امشب نیز کرواسی با 2 گل بر ایسلند پیروز شد.

نتایج دیدارهای امشب مقدمانی جام‌جهانی 2018 روسیه به شرح زیر است:

گروه D:
اتریش 0 – 1 جمهوری ایرلند
گرجستان 1 – 1 مولداوی
ولز 1 – 1 صربستان

گروه G:
اسپانیا 4 – 0 مقدونیه
ایختن‌اشتاین 0 – 4 ایتالیا

گروه I:
کرواسی 2 – 0 ایسلند
ترکیه 2 – 0 کوزوو
اوکراین 1 – 0 فنلاند
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها