کد خبر: ۴۰۱۳۹۸
زمان انتشار: ۰۹:۱۴     ۲۵ آبان ۱۳۹۵
امروز سیزدهمین روزی است که هوای تهران در فصل پاییز در شرایط ناسالم قرار گرفته است و به گفته معاون نظارت و پایش محیط زیست استان تهران این شرایط تا جمعه ادامه خواهد داشت.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، امروز سیزدهمین روز در فصل پاییز و هفتمین روز متوالی است که پایتخت نشینان در هوای آلوده نفس می‌کشند، با اینکه در روزهای اخیر بازهم مسکن‌های موقتی مانند تعطیلی مدارس به کار گرفته شد و امروز برای دومین روز مدارس در مقطع ابتدایی، پیش دبستانی‌ها و مهدهای کودک تعطیل بودند اما همچنان وضعیت هوا در شرایط ناسالم قرار دارد.

بر اساس آخرین اطلاعات ایستگاه‌های سنجش کیفیت هوای سطح شهر در 24 ساعت گذشته منتهی به ساعت 8 صبح امروز میزان ذرات معلق با قطر کمتر از 2.5 میکرون بر روی عدد 145 قرار دارد که همچنان فراتر از حد مجاز است و نشان‌دهنده شرایط ناسالم برای تمام گروه‌های سنی است.

محمد رستگاری معاون نظارت و پایش محیط زیست استان تهران در گفت‌وگویی اعلام کرد که هر چند بر اساس پیش بینی‌های سازمان هواشناسی طی امروز و روزهای آینده وزش باد خواهیم داشت اما شدت وزش باد به گونه‌ای نیست که بتواند حجم الودگی‌ها را به یکباره از بین ببرد بلکه تنها از میزان ان کاسته می‌شود و با این شرایط آلودگی هوا تا روز جمعه ادامه خواهد داشت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها