أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۰۱۵۱۹
زمان انتشار: ۱۵:۱۱     ۲۵ آبان ۱۳۹۵
تیم ملی واترپلو ایران پس از پیروزی بر سنگاپور امروز مقابل تیم قدرتمند قزاقستان صف‌آرایی کرد و باخت.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، تیم ملی واترپلوی قزاقستان در دومین دیدار از رقابت‌های قهرمانی آسیا مقابل ایران به پیروزی رسید. تیم‌های ملی واترپلوی ایران و قزاقستان در دومین مسابقه از سری رقابت‌های قهرمانی آسیا رو در روی یکدیگر قرار گرفتند و در نهایت این قزاق‌ها بودند که توانستند با نتیجه 14 بر 4 به پیروزی دست یابند.

قزاقستان در حالی در دومین دیدار به پیروزی رسید که دیروز توانسته بود با نتیجه 25 بر یک هنگ کنگ را مغلوب کند و همچنان روی نوار پیروزی قدم بردارد. تیم ملی واترپلوی کشورمان در نخستین مسابقه خود دیروز موفق شده بود با نتیجه 8 بر 4 حریف سنگاپوری را از سد راه بردارد. هدایت این تیم برعهده الکساندر چیریچ است و وحید رضایی وی را همراهی می‌کند.

همچنین سیروس طاهریان و احمد یاقوتی به عنوان مدیر فنی و سرپرست تیم ملی واترپلو کادر فنی تیم را یاری می کنند. امید لطف‌پور،مهدی یزدان‌خواه، امین قویدل، ارشیا الماسی، علی پیروز‌خواه، سهیل رستمیان، امیرحسین کیهانی، حامد ملک‌خانبانان، محمدجواد عباسی، امیر دهداری، پیمان اسدی، امیرحسین رهبر و شایان قاسمی‌داریان 13 ملی پوش واترپلوی ایران در مسابقات قهرمانی آسیا هستند.

در این رقابت‌ها و در گروه A تیم های ایران – سنگاپور – قزاقستان و هنگ کنگ قرار دارند و در گروه B تیم‌های فیلیپین – چین – عربستان – ژاپن با یکدر به رقابت می پردازند.

اتفاق دیگری که در روز دوم افتاد و برای واترپلوی ایران خوشایند بود، خبر قضاوت محمدرضا محمدی در دیدار عربستان و فیلیپین به عنوان داور وسط مسابقه بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها