أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۰۱۶۸۰
زمان انتشار: ۱۴:۳۷     ۲۶ آبان ۱۳۹۵
مدیر برنامه‌های «هرایر مگویان» مدافع خارجی استقلال گفت: پیشنهاد داشتن مگویان را کتمان نمی‌کنم اما وی بسیار حرفه‌ای است و هرگز در چنین مقطعی از سال به دنبال طرح این پیشنهاد نیست.
به گزارش پایگاه 598، هرائر مگویان از جمله بازیکنانی است که امسال در استقلال نتوانسته نظرها را به سمت خود جلب کند اما جالب است که مدیربرنامه های او از پیشنهادات دیگر او خبر می دهد. 
به گزارش تابناک ورزشی، ادموند اختر در خصوص اخبار مربوط به جدایی احتمالی مدافع ارمنستانی تیم استقلال از این تیم، گفت: مگویان پیشنهاداتی دارد و من این پیشنهادات را کتمان نمی کنم. اصلا مگر می شود یک بازیکن با کیفیت مگویان که سه سال بازیکن فیکس تیم بزرگی مثل استقلال باشد پیشنهادی نداشته باشد؟ اما مگویان آنقدر حرفه ای هست که در این مقطع اصلا به این حرف ها توجه نکند.

مدیر برنامه‌های مگویان ادامه داد: بعضی‌ها می گویند که وی در این فصل کم برای استقلال بازی می‌کند و این به خاطر حضور بازیکنان دیگری در خط دفاعی است اما استقلال تا کنون ۱۲ بازی در لیگ و جام حذفی کرده که مگویان در ۱۰ بازی از این ۱۲ بازی به میدان رفته و این یک آمار بسیار خوب برای این بازیکن است.

وی افزود: به هرحال مگویان با این شرایط که بازیکن فیکس تیم ملی ارمنستان و کاپیتان دوم این تیم اروپایی است و سه سال هم برای تیم بزرگ استقلال بازی کرده حتما پیشنهادات خوبی دارد. او حتی پیشنهاداتی از تیم های خوب لیگ برتری دارد. 

اختر اضافه کرد: تعارف که نداریم. همه تیم ها در فوتبال ایران مشکل مالی دارند اما من بعنوان یک مشاور همیشه سعی کردم بهترین مشورت ها را به مگویان بدهم. اجازه نمی دهم حاشیه‌های فوتبال ایران بر کیفیت این بازیکن غلبه کند. حتی اجازه مصاحبه های حاشیه ای هم به او نمی دهم. سعی می‌کنم چنین حاشیه‌ها را از مگویان دور کنم تا نه برای استقلال مشکل ایجاد شود و نه برای خود این بازیکن.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها