يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۰۱۷۶۳
زمان انتشار: ۱۱:۵۳     ۲۷ آبان ۱۳۹۵
یک زائر 23 ساله اربعین حسینی بامداد چهارشنبه به دلیل عارضه قلبی در مرز شلمچه درگذشت.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایرنا، رئیس ستاد اربعین دانشکده علوم پزشکی آبادان اظهار کرد: بامداد چهارشنبه جوانی 23 با هویت معلوم دچار حمله قلبی شد که با حضور ماموران اورژانس به بیمارستان صحرایی انتقال یافت.

نوراله طاهری افزود: این بیمار پس از انتقال به بیمارستان صحرای، فوریت های اولیه روی وی انجام شد اما به دلیل حمله قلبی جان باخت.

طاهری در ادامه با بیان ویزیت روزانه بیش از یکهزار و 100 بیمار سرپایی در بیمارستان صحرایی شلمچه، گفت:در چند روز گذشته هشت بیمار ناراحتی قلبی پس از معاینه برای بستری به بیمارستان های شهرستان های آبادان و خرمشهر اعزام شدند.

وی همچنین از استقرار بیمارستان صحرایی در مسیر خرمشهر - شلمچه با امکانات و تجهیزات پزشکی کامل شامل مامایی، بخش احیا، بخش بستری موقت، اورژانس، داروخانه و آمبولانس خبر داد.

مرزهای شلمچه و چذابه در خوزستان از مبادی تردد زائران اربعین حسینی به عراق است.

مرز شلمچه از مبادی تردد زائران اربعین حسینی در 15 کیلومتری میدان مقاومت شهر خرمشهر قرار دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها