کد خبر: ۴۰۲۰۱۷
زمان انتشار: ۱۴:۲۱     ۲۹ آبان ۱۳۹۵
با ممانعت نیروهای آل خلیفه از برپایی نماز جمعه در شهر «الدراز»، نمازگزاران با سردادن شعارهای انقلابی، اقدامات دولت بحرین را محکوم کردند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس: نیروهای رژیم «آل خلیفه» دیروز (جمعه) برای پانزدهمین هفته، از برپایی نماز جمعه در مسجد جامع «امام صادق ع» در شهر محاصره شده «الدراز» جلوگیری کردند.

وبگاه خبری «بحرین الیوم» نوشت: نیروهای آل خلیفه ضمن جلوگیری از ورود امام جمعه به مسجد، نمازگزاران را از مقابل در‌های ورودی‌ و اطراف مسجد امام صادق (ع) متفرق کردند.

نمازگزاران در اعتراض به هجدهمین هفته متوالی که رژیم آل خلیفه مانع از برپایی نماز جمعه در این مسجد می‌شود، نماز خویش را به صورت «فُرادا» اقامه و با سردادن شعارهای انقلابی، اقدامات آل خلیفه برای محاصره شهر که ساکنان اصلی و هویت دینی و تاریخی آنها را هدف قرار داده، محکوم کردند.

اهالی شهر «الدراز»  پس از نماز جمعه، در محکومیت محاصره چندین ماهه الدراز توسط نیروهای آل خلیفه، با در دست داشتن تصاویر آیت الله «عیسی قاسم» در سطح شهر تظاهرات می‌کنند.

 تحصن نامحدود در کنار منزل آیت الله عیسی قاسم که از ماه ژوئن (5 ماه پیش) آغاز شده،همچنان ادامه دارد و شهروندان علیرغم تهدیدات آل خلیفه، به تحرکات و برنامه‌های خود در این مکان ادامه می‌دهند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها