کد خبر: ۴۰۲۲۶۱
زمان انتشار: ۱۵:۱۴     ۰۱ آذر ۱۳۹۵
وکیل‌مدافع علی مطهری گفت: صبح امروز شکایتی علیه مقام مسوول قضایی در استان خراسان رضوی و شهرستان مشهد تنظیم و به مرجع قضایی دادسرای کارکنان دولت تهران تحویل دادم.
به گزارش پایگاه 598، مصطفی ترک همدانی در گفت و گو با ایسنا با بیان این مطلب، گفت: در پی اقدام غیرقانونی یک مسوول قضایی در استان خراسان رضوی، شکایتی به وکالت از آقای علی مطهری تنظیم و به دادسرای صالحه تقدیم شده است.

وی افزود: دستگاه قضایی در پرونده  شکایت دکتر علی مطهری در شهر شیراز به‌خوبی و شایسته رسیدگی ها را  به انجام رسانید و حتی دادستان وقت عمومی و انقلاب شیراز با دقت و وسواس لازم توانست تقریبا اکثر مقصران و متهمان را شناسایی و به دادگستری بسپارد.

ترک همدانی گفت: با عنایت به اینکه پرونده در حال تحقیقات مقدماتی است از بیان جزییات قانونا معذورم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
علی
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۴۰ - ۰۱ آذر ۱۳۹۵
۰
۰
جناب مطهری تو وکیل مردم تهرانی پس سخنرانیهایت را برای همان مردم تهران بگذار و خراسان و مشهد را هم بگذار برای مردمی که جانشان را برای حرمت امام رضا میدهند و مانند تو لاطائلات نمیگویند . اگر علامه امروز زنده بود از وجود تو شرم میکرد هر چند که در ان دنیا هم کارهای تو را نظاره میکند و رنج میکشد . اگر میدانی شرم چیست کمی از ان استفاده کن .
پاسخ
علی
Iran, Islamic Republic of
۰۶:۵۴ - ۰۲ آذر ۱۳۹۵
۰
۰
خدا لعنتت کند علی مطهری که ابروی اسلام و نظام را میبری . خدا مرگ امثال تو و روحانی و رفسنجانی را برساند تا مملکت از شرتان راحت شود . مملکتی که رئیس جمهورش تریاکی معتاد باشد اعتبار ندارد .
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها